خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 22 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حزب‌الله زبده‌ترین نظامیان اسرائیل را درهم کوبید - تسنیم

تسنیم | بین‌الملل | یکشنبه، 09 اردیبهشت 1403 - 11:31
حزب الله لبنان تصاویری از هدف قرار دادن مقر فرماندهی ومحل استقرار نیروهای گردان 51 تیپ گولانی ارتش اسرائیل در المناره واقع در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.
لبنان،اشغالي،صهيونيستي،مقاومت،فلسطين،رژيم،گولاني

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان امروز یکشنبه تصاویری از عملیات اخیر خود علیه مقر فرماندهی و مواضع نظامیان گردان 51 وابسته به تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین المناره در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.
تیپ گولانی، یکی از زبده‌ترین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی است که به علت تلفات سنگین و ضربات سختی که در مناطق مختلف غزه از مقاومت فلسطین دریافت کرده بود، مجبور به عقب‌نشینی از این مناطق شد که البته صهیونیست‌ها مدعی بودند هدف از این عقب‌نشینی، سازماندهی مجدد است.
منابع خبری صبح امروز از شلیک دستکم 30 موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای مقاوم جنوب لبنان و منازل آن، شهرک میرون و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا درهم کوبیدند.
انتهای پیام/