خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

«نبرد مخفی علیه ایران» به چاپ دوم رسید

مشرق | سیاسی | یکشنبه، 09 اردیبهشت 1403 - 13:47
دو کتاب «نبرد مخفی علیه ایران» و «نیم قرن تا ناکامی» که برای اولین بار در قالب یک اثر عرضه شده بود با استقبال قابل توجه اهالی فرهنگ مواجه شد.
كتاب،چاپ،ايران،نژادپرستان،برگمن،صهيونيست،شمارگان

به گزارش مشرق، «نبرد مخفی علیه ایران» ترجمه کتاب THE SECRET WAR WITH IRAN نوشته رونن برگمن و «نیم قرن تا ناکامی» (پاسخ آن) به قلم عباس سلیمی نمین توسط انتشارات دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در سال ۱۴۰۱ در شمارگان سه هزار نسخه و در حجم ۸۵۰ صفحه به بازار نشر راه یافت و در پایان سال ۱۴۰۲ به سبب استقبال اهر حشر و نشر با کتاب، ناشر ناگزیر از تجدید چاپ آن شد.
چاپ دوم این اثر همراه با ویرایش جدید در شمارگان دو هزار نسخه اکنون در خدمت اهل مطالعه قرار دارد.
برخی صاحب‌نظران معتقدند جنایات گسترده نژادپرستان در غزه شناخت این صهیونیست‌ها را برای جوانان به یک ضرورت مبدل ساخته است.
برگمن در کتاب «نبرد مخفی علیه ایران» به بسیاری از برنامه‌های خصمانه ضد ایرانی نژادپرستان صهیونیست حاکم شده بر فلسطین، از روز ۲۳ بهمن ۱۳۵۷به بعد پرداخته است.
ترجمه کتاب این نویسنده صهیونیست و چاپ آن به همراه نقد تفصیلی در قالب یک کتاب دیگر زمینه شناخت عالمانه اهداف تأسیس پایگاه غرب در منطقه را رقم می‌زند.