خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افتتاح 46 مدرسه با اعتبار 500 میلیارد تومان در بوشهر

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 09 اردیبهشت 1403 - 13:53
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از افتتاح 46 فضای آموزشی با اعتبار حدود 500 میلیارد تومان و آغاز عملیات ساخت 55 مدرسه با 600 میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان خبر داد.
استان،بوشهر،پرورش،آموزش،فرهنگيان،آموزشي،ريال،هفته،موحدي،معلم ...

علی موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا گرامیداشت یاد و خاطره 111 شهید فرهنگی و 471 شهید دانش‌آموز استان بوشهر و با گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار داشت: در این هفته برنامه‌های مختلفی در عرصه‌های فرهنگی، هنری، عمرانی، اجتماعی و خدماتی در نقاط مختلف استان بوشهر طراحی شده است.
وی، افتتاح هنرستان انقلاب اسلامی در منطقه بهمنی بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این هفته عملیات اجرایی ساخت مدرسه ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول منطقه کم برخوردار تنگک بوشهر آغاز می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نواختن زنگ سپاس معلم در مدارس استان را از دیگر برنامه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در نقاط مختلف استان و در گلزار بهشت صادق بوشهر با مشارکت فرهنگیان و رئیس سازمان بسیج فرهنگیان از دیگر برنامه‌ها است.
موحدی، تقدیر و تجلیل از فرهنگیان و معلمان نمونه و مربیان پرورشی و تربیتی را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: یکی از برنامه‌های مهم در هفته بزرگداشت مقام معلم توجه به مطالبات فرهنگیان در نشست تخصصی است.
وی در ادامه نوسازی ناوگان خودروی آموزش و پرورش استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: نوسازی ناوگان خودرویی آموزش و پرورش استان پس از 10 سال با خرید 60 خودرو سواری و کامیونت و تعمیر و بازسازی اساسی بیش از 60 خودرو باری و عمومی در طرح شهید زالی با اعتباری بیش از 200 میلیارد ریال انجام شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از افزایش 250 درصدی درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش استان بوشهر در 2 سال و کسب رتبه برتر کشور خبر داد و بیان کرد: در این زمینه 288 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی و اداری از محل طرح‌های تملک دارایی استانی و نفت و گاز توزیع شد.
موحدی با اشاره به انجام تعمیرات فضاهای آموزشی به ارزش 191 میلیارد ریال در 2 سال گذشته گفت: اجرای طرح‌های روستا مرکزی و تجهیز مدارس 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر از طریق اعتبارات عوارض آلایندگی و کمک‌های شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه انرژی پارس به ارزش افزون بر 400 میلیارد ریال از دیگر برنامه‌ها در دو سال قبل بوده است.
وی مولدسازی املاک آموزشی و تجاری آموزش و پرورش استان از طریق اجاره و فروش را از دیگر برنامه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: در دو سال قبل 46 فضای آموزشی با اعتبار حدود 500 میلیارد تومان افتتاح و عملیات ساخت 55 مدرسه با 600 میلیارد تومان در استان آغاز شد.
انتهای پیام/190