خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بهاریان رئیس هیئت کشتی همدان شد

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 - 13:53
در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان همدان ولی الله بهاریان با رای مجمع برای 4 سال به عنوان ریئس هیئت کشتی استان همدان انتخاب شد و سکان کشتی همدان را در دست گرفت.
هيئت،كشتي،مجمع،راي،عنوان،همدان،ورزش

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، ظهر امروز مجمع انتخاباتی رئیس هیئت کشتی استان با حضور علی حقیقی، مدیرکل ورزش و جوانان، ابراهیم مهربان، دبیر فدراسیون و سایر اعضای مجمع در تالار قرآن با نامزدی علی کریمی، ولی‌الله بهاریان و وحید بیگم‌جانی برگزار شد.
تلاش برای بازگشت کشتی به اوج
در ابتدای این مجمع مدیرکل ورزش و جوانان استان با یادآوری افتخارات کشتی همدان اظهار داشت: خواسته این اداره‌کل از ریاست جدید هیئت رساندن آن به ابتدای صف ارزیابی کشوری است.
علی حقیقی با تاکید بر حمایت این اداره‌کل از هیئت کشتی گفت: کشتی همدان در کشور زبانزد بود و حالا هیئت جدید باید همه تلاش خود را برای بازگشت به روزهای خوب گذشته فراهم کند.
وی ضمن تاکید بر پرهیز از حاشیه‌ها و اختلافات درونی در بدنه هیئت عنوان کرد: حمایت مادی و معنوی ما از ورزش نخست استان ادامه دارد.
16 رای مجمع به بهاریان
پس از سخنان مدیرکل ورزش و جوانان استان، و پیش از آغاز روند انتخابات علیرضا کریمی یکی از نامزدها به نفع ولی‌الله بهاریان کنار کشید و رای‌گیری میان بهاریان و بیگم‌جانی برگزار شد.
پس از شمارش آرای ماخوذه ولی‌الله بهاریان با کسب 16 رای از 24 رای مجمع برای 4 سال به عنوان رئیس هیئت کشتی همدان انتخاب شد.
بیگم‌جانی نیز 8 رای از 24 رای را به خود اختصاص داد.
همچنین معصومه شیرنژاد به عنوان نایب رئیس، یونسی به عنوان خزانه‌دار و گودرزی، ایرانی و توتونی به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند.
انتهای پیام/