خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جذب 300 میلیونی سرمایه برای ایده‌های برتر در رویداد آداک قشم - تسنیم

تسنیم | اجتماعی و حوادث | پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 - 13:53
رویداد ملی آداک در جزیره قشم فرصتی طلایی برای صاحبان ایده های نوآور در حوزه های اقتصاد دریا، مواد پیشرفته و شهر هوشمند فراهم می کند. در این رویداد به 3 طرح برتر تا سقف 300 میلیون تومان سرمایه اعطا خواهد شد.
رويداد،برتر،طرح،قشم،اعطا،هوشمند،دريا،جزيره

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، کارگزار تحقق جزیزه نوآور قشم در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال، کسب و کارهای دریا محور و مسکن هوشمند، رویداد ملی آداک را با تمرکز بر سه حوزه اقتصاد دریا، مواد پیشرفته و شهر هوشمند در بهمن ماه سال جاری در جزیره قشم برگزار می‌کند.
مجتبی بهنام؛ مدیرعامل یکی از شرکت‌های سرمایه گذار فعال در اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور در حاشیه نمایشگاه اینوتکس 2024 با اشاره به این رویداد گفت: در این رویداد، طرح‌های دارای TRL بالاتر از 6 پذیرش شده و به 3 طرح برتر جوایز حمایتی شامل 300، 200 و 100 میلیون تومان به ترتیب برای رتبه‌های اول تا سوم اعطا خواهد شد.
وی در ادامه افزود: در روز برگزاری رویداد، 10 طرح برتر بر روی استیج در مقابل سرمایه‌گذاران ایده‌های خود را ارائه می‌دهند و حتی طرح‌هایی که در رتبه پنجم قرار می‌گیرند در صورت انطباق با اولویت‌های جزیره قشم، از سرمایه‌گذاری 10 تا 30 میلیون تومانی بهره‌مند خواهند شد.
پیش‌بینی می‌شود که 150 طرح به این رویداد ملی ارسال شود.
در این رویداد 5 تا 6 سرمایه‌گذار خطرپذیر حضور خواهند داشت و طرح‌های ارسالی با سطح فناوری کمتر از 6 به صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
طرح‌های برتر این دسته در قالب پوستر ارائه و به 5 طرح برتر لوح تقدیر و تسهیلات تجاری‌سازی اعطا می‌شود.
انتهای پیام/