خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

«وعده صادق» موجب بیداری مردم در دنیا شده است

مشرق | سیاسی | پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 - 14:53
معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به تأثیر عملیات وعده صادق بر بیداری مردم دنیا، گفت: امروز شاهد موج بیداری و جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های غربی هستیم و این بیداری ضربه‌ای به پیکره
صادق،وعده،عمليات،پدافندي،بيداري،شياطين

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ «محمدجعفر اسدی» معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در گفت‌وگو با خبرنگاران،درباره عملیات «وعده صادق» و دستاوردهای آن، اظهار داشت: وعده صادق یک عملیات بی‌بدیل در مقابل شیاطین عالم بود.
سردار اسدی با بیان اینکه در شب عملیات وعده صادق سه لایه پدافندی دشمنان در کشورهای عراق، اردن، سوریه و سرزمین‌های اشغالی از رژیم صهیونیستی محافظت می‌کردند، افزود: طرف مقابل ما علاوه بر رژیم خبیث صهیونیستی، آمریکا، انگلیس و فرانسه بودند و آمریکا با گلچین کردن کشورهای غربی به دنبال عدم تحقق مأموریت عملیات وعده صادق بود.
وی با بیان اینکه حمله به کنسولگری، تجاوز به خاک وطن بود و پاسخ آن باید داده می‌شد، افزود: دشمنان تصور می‌کردند که توان تهاجمی جمهوری اسلامی ایران در حدی نیست که بتواند از لایه‌های پدافندی آن‌ها عبور کند؛ اما دنیا این را به خوبی دید که پرتابه‌های ما از لایه‌های پدافندی آن‌ها عبور کرد و بخشی از موفقیت‌های عملیات وعده صادق در رسانه‌ها بازتاب داشت.
معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه وعده صادق موجب بیداری مردم در دنیا شده است، تأکید کرد: امروز شاهد موج بیداری و جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی هستیم و این بیداری ضربه‌ای به پیکره شیاطین عالم است و قطعاً ادامه خواهد داشت.