خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

درگیری شدید میان فلسطینی‌ها و صهیونیست‌ها در کرانه باختری - تسنیم

تسنیم | بین‌الملل | پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 - 15:13
بعد از یورش نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و بازداشت فلسطینی ها، درگیری گسترده ای میان آنها با جوانان فلسطینی رخ داد.
نظاميان،فلسطيني،يورش،اشغالگر،صهيونيست،شهر،بازداشت،باختري،كرا ...

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حملات وحشیانه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری از صبح امروز پنجشنبه همچنان ادامه دارد و اشغالگران کمپین‌های گسترده‌ای از یورش به مناطق مختلف کرانه باختری و بازداشت فلسطینی‌ها در این مناطق به راه انداخته و با رزمندگان فلسطینی درگیر شدند.
به گزارش رسانه‌های فلسطینی، در یورش نظامیان رژیم اشغالگر به شهر قباطیه در شمال جنین واقع در کرانه باختری درگیری شدیدی میان آنها با جوانان فلسطینی رخ داد.
رزمندگان فلسطینی با استفاده از مواد منفجره اقدام به انفجار خودروهای ارتش اشغالگر کردند و به شدت با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.
نظامیان دشمن در شهر قباطیه دو جوان فلسطینی را بازداشت کردند.
نیروهای اشغالگر همچنین به شهر برطعه در شمال غربی جنین و همچنین منطقه الحسبه یورش بردند.
همچنین درگیری شدیدی میان رزمندگان فلسطینی با نیروهای اشغالگر در جریان یورش این نیروها به شهر سنجل در شمال شرقی رام الله رخ داد.
صدها شهرک نشین صهیونیست نیز تحت حمایت نیروهای اشغالگر به شهر کفل حارس در شمال سلفیت یورش بردند و نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی را در این منطقه بازداشت کردند.
نیروهای اشغالگر حملات گسترده‌ای را در روستای تل در شرق شهر نابلس انجام دادند و به شهر البیره نیز یورش بردند.
نظامیان صهیونیست چندین جوان فلسطینی را در نابلس بازداشت کردند.
در الخلیل نظامیان رژیم اشغالگر به چندین منطقه یورش برده و بعد از درگیری با رزمندگان فلسطینی یک جوان را بازداشت کردند.
در بیت لحم هم نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.
همچنین در قدس اشغالی نظامیان صهیونیست منزل شهید «فادی جمجوم» عامل عملیات شهادت طلبانه ضد صهیونیستی «کوریات ملاخی» که چند ماه قبل انجام شد را محاصره کرده و در حال آماده سازی برای انفجار آن هستند.
این درحالی است که روز گذشته سازمان دیده‌بان حقوق بشر در گزارشی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری به ویژه بعد از آغاز جنگ غزه اشاره و اعلام کرد که نظامیان اسرائیلی از نیروی مرگباری برای هدف قرار دادن فلسطینیان در کرانه باختری به شکل غیرقانونی استفاده می‌کنند و این فلسطینیان را بدون اینکه تهدیدی داشته باشند به شکل خودسرانه و عامدانه اعدام می‌کنند.
انتهای پیام/