خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فرآیند اخذ رأی در حوزه‌های انتخابیه تهران و ورامین آغاز شد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 09:53
مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 3 هزار و 956 شعبه اخذ رأی دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین آغاز شد.
تهران،رأي،اخذ،انتخابات،استان،دوازدهمين

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز همزمان با سراسر کشور از ساعت 8 صبح در 3 هزار و 956 شعبه اخذ رأی شهری و روستایی در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین در استان تهران آغاز شد.
از همان آغاز فعالیت شعب رأی‌گیری شاهد حضور باشکوه مردم به‌ویژه رأی اولی‌ها هستیم، به‌گونه‌ای صف شعبه اخذ رأی طولانی شده است.
مردم فهیم استان تهران از همان ساعت اولیه رأی‌گیری برای شرکت در مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور، برای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، عمل به تکلیف شرعی و قدردانی از خون شهدا مشارکت حداکثری خود را نشان دادند و همه شعب اخذ رأی مملو از حضور مردم برای مشارکت در انتخابات است.
مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران، ری، پردیس، شمیرانات و اسلامشهر و همچنین حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک در حال برگزاری است.
انتهای پیام/