خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برگزاری انتخابات نیمه‌الکترونیک در گنبدکاووس‌ - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 10:12
رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: انتخابات در گنبدکاووس به صورت نیمه الکترونیک است، به این معنا که دستگاه احراز هویت الکترونیکی است و رأی در تعرفه های کاغذی ثبت می شود.
انتخابات،رأي،گنبدكاووس،انتخابيه،حوزه،ساعت،استان،مهاجر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدعلی مهاجر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه در دهه کرامت قرار داریم انتخابات امروز را با رمز یا علی بن موسی الرضا (ع) آغاز کردیم و همه ارکان انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس آماده هستند تا با همراهی مردم برگ زرین دیگری را در تاریخ سیاسی اجتماعی این شهرستان شاهد باشیم.
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان ضمن دعوت از همه مردم گنبدکاووس برای شرکت در انتخابات گفت: همه تمهیدات لازم برای انتخابات سالم و پرشور اندیشیده شده است و 10 ساعت فرصت قانونی تعیین شده و تا ساعت 18 فرآیند اخذ رأی ادامه دارد.
وی بیان کرد: نماینده‌ای که به پشتوانه رای مردم انتخاب می‌شود، هرچه رأی بیشتری داشته باشد از قدرت بیشتری برای پیگیری مشکلات مردم برخوردار خواهد بود.
ما در دور اول انتخابات در استان رتبه سوم مشارکت را داشتیم و این نشان می‌دهد مردم همراه مسئولان هستند و امروز شاهد شور و نشاط سیاسی و اجتماعی در گنبدکاوس هستیم.
مهاجر گفت: طبق قانون کسانی که در دور اول در انتخابات حوزه انتخابیه گنبدکاووس شرکت کردند، بخشی از رأی اولی‌ها که به جمع واجدین شرایط اضافه شدند و کسانی که در هیچ حوزه انتخابیه در دور اول رأی ندادند می توانند در گنبدکاووس رأی خود را به صندوق بیندازند.
وی اعلام کرد: انتخابات در گنبدکاووس به صورت نیمه الکترونیک است، به این معنا که دستگاه احراز هویت الکترونیکی است و رأی در تعرفه‌های کاغذی ثبت می شود.
رئیس ستاد انتخابات استان گفت: حوزه انتخابیه گنبدکاووس در دور دوم انتخابات اولین حوزه انتخابیه در کشور بود که همه شعب اخذ رأی قبل از ساعت 8 فعال بودند.
انتهای پیام/582/.