خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تمامی شعب أخذ رأی مشهد و کلات با وجود بارندگی فعال هستند

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 11:30
استاندار خراسان رضوی گفت: بارش های اخیر در برخی از مناطق روستایی شهرستان مشهد و کلات، منجر به مسدود شدن برخی از جاده ها شده بود، اما با تلاش مسئولان، تمامی شعب اخذ رای به موقع فعال شده اند.
راي،اخذ،مشاركت،شعب،رضوي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، یعقوبعلی نظری در حاشیه حضور در پای صندوق رای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هزار و 66 شعبه اخذ رای در دو شهرستان مشهد و کلات فعال هستند و تاکنون هیچ مشکلی در روند رای‌گیری گزارش نشده است.
وی ادامه داد: بارش‌های اخیر در برخی از مناطق روستایی استان، منجر به مسدود شدن برخی از جاده‌ها شده بود، اما با تلاش مسئولان، تمامی شعب اخذ رای به موقع فعال شده‌اند.
استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم که با حضور در شعب اخذ رای، در تعیین نماینده نهایی خود مشارکت کنند.
نظری در خصوص پیش‌بینی میزان مشارکت در دور دوم انتخابات، بیان کرد: با توجه به ماهیت دور دوم، به طور طبیعی شاهد کاهش نسبی در میزان مشارکت نسبت به دور اول خواهیم بود.
وی بیان کرد: اما از مردم عزیز تقاضا داریم که با درک اهمیت این موضوع، بار دیگر در پای صندوق‌های رای حاضر شده و به منتخب نهایی خود رای دهند.
استاندار خراسان رضوی در پایان سخنان خود، از تمامی دست‌اندرکاران و مسئولان برگزاری انتخابات در استان تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/282