خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حماسه‌ای برای تکمیل انتخابات مجلس در لرستان+فیلم - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 11:53
دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزۀ انتخابیۀ خرم آباد و چگنی آغاز شده است تا لیست نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس در لرستان تکمیل شود.
انتخابات،رأي،چگني،مجلس،اخذ،برگزاري،گودرزي،انتخابيه،حميدرضا

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، فرآیند اخذ رأی دور دوم دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی از ساعات ابتدایی صبح امروز 21 اردیبهشت آغاز شد.
مردم خرم‌آباد و چگنی امروز و پیش از آغاز رسمی فرایند رأی‌گیری انتخابات در 430 شعبۀ اخذ رأی حاضر شده‌‌اند تا تکلیف دو کرسی باقی‌مانده در این حوزۀ انتخابیه را تعیین کنند.
230 شعبۀ اخذ رأی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی در مناطق شهری و 217 شعبه نیز در مناطق روستایی مستقر شده‌است.
نامزدهای انتخابات مجلس در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی در انتخابات اسفند سال گذشته 20درصد آرا را کسب نکردند و برگزاری این انتخابات به دور دوم کشیده شده‌است.
مجموع آرای اخذشده از حوزه انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی در دور نخست انتخابات 208 هزار و 950 رأی بود که از این تعداد 193 هزار و 86 رأی به‌عنوان آرای صحیح شناخته شد.
محمدرضا ملکشاهی‌راد با 30 هزار و 741 رأی، رضا سپهوند با 22 هزار و 652 رأی، قدرت‌الله ایمانی با 20 هزار و 480 رأی و هادی هاشمی‌نیا با 17 هزار و 805 رأی به‌ترتیب آرا در دوم انتخابات مجلس حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی با هم رقابت می‌کنند.
یک میلیون و 544 هزار نفر در انتخابات 11 اسفند 1402 لرستان واجد رأی‌دادن بودند و 1654 شعبۀ اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در شهرها و روستاهای این استان ایجاد شد.
عباس گودرزی و فاطمه مقصودی از بروجرد، سید حمیدرضا کاظمی از پلدختر و معمولان، روح‌الله لک علی‌آبادی از دورود و ازنا، علی امامی‌راد از کوهدشت و رومشکان، حمیدرضا گودرزی از الیگودرز و محمدحسین محمدی از سلسله و دلفان در دور نخست انتخابات به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.
.
انتهای پیام/ 644/