خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آیت‌الله عبادی: سرنوشت ما در انتخابات مشخص می‌شود - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 12:12
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سرنوشت ما با برگزاری انتخابات مشخص می شود.
شعبه،بيرجند،شهرستان،انتخابات،راي،خوسف،بصيرت،درميان،انتخابيه،سيار

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی در اولین لحظات شروع رای‌گیری رای خود را در صندوق یکی از شعب سیار انداخت.
نماینده ولی فقیه بعد از رای دادن در جمع خبرنگاران خطاب به مجریان انتخابات گفت: کار ی که شما انجام می دهید از بزرگترین عبادات است، چون با انجام این کار سرنوشت جامعه مشخص می شود.
به گفته وی امروز مانند زمان جنگ احزاب است که همه کفر در مقابل تمام اسلام قرار گرفته بود.
در جنگ ترکیبی باید به همه ابعاد این موضوع توجه کافی داشته باشیم و در ابن خصوص باید همواره به دو موضوع بصیرت و اراده توجه داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: باید مراقب باشیم که امروز در میدان دشمن بازی نکنیم تا به بهره گیری از بصیرت حق را از باطل به خوبی تشخیص دهیم.
ملت ایران از سال 1342 همواره ثابت کرده اند که در همه صحنه ها حضور داشته اند و با بصیرت دشمن را ناکام گذاشته اند.
آیت الله عبادی امروز با حضور در شعبه سیار مستقر در دفتر امام جمعه بیرجند در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرد.
بنا به اعلام ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی، 287 شعبه اخذ رای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف در نظر گرفته شده که از این تعداد 167 شعبه ثابت و 120 شعبه سیار است.
همچنین از مجموع شعب دایر شده 188 شعبه در شهرستان بیرجند، 56 شعبه در شهرستان درمیان و 43 شعبه در شهرستان خوسف آماده اخذ رای از مردم است.
144 شعبه در شهرها و 143 شعبه هم در مناطق روستایی این سه شهرستان مستقر شده است.
دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز 21 اردیبهشت در 15 استان کشور شامل 22 حوزه انتخابیه، 47 فرمانداری و 81 بخشداری برگزار می‌شود که یکی از آنها حوزه انتخابیه بیرجند شامل سه شهرستان بیرجند، درمیان و خوسف است.
انتهای پیام/251/