خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهرداری تهران قراردادی در زمینه دوچرخه‌های اشتراکی ندارد - تسنیم

تسنیم | اجتماعی و حوادث | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 12:53
شهرداری تهران در حال حاضر هیچ قراردادی با هیچ شرکتی در خصوص استفاده از دوچرخه های اشتراکی و یا موتور برقی اشتراکی منعقد نکرده است.
اشتراكي،تهران،شهرداري،مقررات،رضايي

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسن رضایی؛ مدیر روابط عمومی و‌ امور بین‌الملل معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره تصاویری که در فضای مجازی درباره فعالیت دوچرخه‌های اشتراکی در تهران منتشر شده است، گفت: شهرداری تهران در حال حاضر هیچ قراردادی با هیچ شرکتی در خصوص استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی یا موتور برقی اشتراکی منعقد نکرده است.
وی ادامه داد: بر این اساس فعالیت هرگونه دوچرخه اشتراکی در سطح شهر بدون اخذ مجوز و طی ضوابط و مقررات شهرداری تهران خلاف مقررات و غیرقانونی است.
رضایی در ادامه با اشاره به آنکه شهرداری تهران برنامه‌ای برای استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی تهیه کرده که به‌زودی با رعایت ضوابط و مقررات اجرایی می‌شود، اضافه کرد: اطلاعات بیشتر در این‌باره متعاقباً اعلام می‌شود؛ شهروندان می‌توانند به‌زودی از این مُد حمل و نقلی هم استفاده کنند.
انتهای پیام/