خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مردم با حضور پرشور در انتخابات نماینده اصلح را انتخاب کنند

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 13:30
نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اهمیت مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای گفت: مردم استان با حضور پرشور خود در پای صندوق های اخذ رای نماینده سوم البرز را با رای بالا برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.
انتخابات،اخذ،كرج،استان،اشتهارد،فرديس،عبداللهي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی در بازدید از ستاد انتخابات استان البرز افزود: امیدواریم با حضور حداکثری مردم همانند گذشته انتخاباتی با شکوه رقم بزنیم.
وی بیان کرد: 870 شعبه اخذ رای از ساعت هشت صبح امروز فعالیت رأی‌گیری را در شهرستان های کرج ، فردیس و اشتهارد آغاز کردند و انتظار می رود مردم استان در ساعات آغازین انتخابات آرای خود را به صندوق های اخذ رأی بیندازند.
عبداللهی گفت : در دست داشتن هر یک از مدارک شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه رانندگی، گذرنامه و کارت پایان خدمت برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی قابل قبول است.
استاندار البرز افزود: در این مرحله از انتخابات این استان 91 هزارو700 نفر رای اولی هستند که امیدواریم به همراه خانواده های خود در انتخابات حماسه خلق کنند.
وی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در حوزه انتخابیه کرج ، فردیس و اشتهارد فراهم شده است.
انتهای پیام/