خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اتاق وضعیت رصد انتخابات مشهد در دور دوم فعال است

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 15:12
رئیس کمیته اجرایی انتخابات شهرستان مشهد گفت: اتاق وضعیت رصد انتخابات در شهرستان مشهد مقدس فعال شده و به طور مستمر وضعیت تمامی شعب اخذ رای را رصد می کند.
وضعيت،مشهد،اتاق،انتخابات،شهرستان،مناطق،حضور،راهبر،گزارشات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،جواد صادقی سراج در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: در این اتاق وضعیت، 23 راهبر وضعیت مناطق و تعدادی راهبر بازرس حضور دارند و از طریق دو کانال، وضعیت شعب را رصد می‌کنند.
وی افزود: اعضای محترم هیئت نظارت نیز در کنار این افراد حضور دارند و گزارشات لحظه به لحظه را به صورت آنلاین ارائه می‌دهند، تاکنون هیچ مشکلی در روند رای‌گیری در 1064 شعبه اخذ رای شهرستان مشهد گزارش نشده است.
رئیس کمیته اجرایی انتخابات شهرستان مشهد مقدس بیان کرد: تعداد آراء ماخوذه به طور دقیق از طریق دستگاه‌های احراز هویت و استعلام ثبت می‌شود؛ در خصوص کمبود تعرفه، پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
صادقی سراج عنوان کرد: یک شیوه‌نامه برای توزیع بهتر تعرفه و اقلام انتخابات در کلان‌شهرها تهیه شده است؛ در این دوره از انتخابات، ابتکارات زیادی در شهرستان مشهد مقدس انجام شده که به اشتراک سایر کلان‌شهرها خواهد رسید.
وی در ادامه به تشریح ساختار اتاق وضعیت رصد انتخابات پرداخت و گفت: شهرستان مشهد به 14 حوزه و 23 منطقه تقسیم‌بندی شده و در هر منطقه، یک راهبر وضعیت مناطق حضور دارد.
رئیس کمیته اجرایی انتخابات شهرستان مشهد تصریح کرد: راهبران وضعیت مناطق، از طریق بازرسان و اعضای محترم هیئت نظارت، گزارشات را به طور آنلاین به اتاق وضعیت ارسال می‌کنند.
صادقی سراج خاطرنشان کرد: در اتاق وضعیت، تمامی گزارشات بررسی شده و در صورت وجود مشکل، به سرعت برای رفع آن اقدام می‌شود.
وی افزود: در پایان سخنان خود، از مردم مشهد و کلات خواست تا با حضور فعال در دور دوم انتخابات، در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند.
گفتنی است: در اتاق وضعیت فرمانداری مشهد هر چند دقیقه یکبار با نمایندگان اخذ رای مناطق 23 گانه حوزه انتخاباتی تماس تصویری برقرار می شود که اطلاعات منطقه خود را از زیر مجموعه خود دریافت و به اتاق وضعیت گزارش می دهند.
انتهای پیام/282