خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شاهچراغی: رای گیری تا 6 بعد از ظهر ادامه دارد

تسنیم | سیاسی | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 15:53
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: از 8 صبح تا 6 بعد از ظهر رای گیری ادامه دارد و امیدوارم مردم این را به تعویق نیاندازند البته طبق قانون و پیشی بینی قانون امکان تمدید وجود دارد.
مرحله،انتخابات،الكترونيك،شعبه،ستاد،قانون

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات مرحله دوم تکمیل کار بزرگ ملت ایران است که در این مرحله برای انتخاب 45 نماینده باقی مانده از بین 90 نفر از نامزدها در 22 حوزه است.
وی افزود: 11 هزار و 510 شعبه رای داریم و 60 درصد آن تمام الکترونیک است.
رییس ستاد انتخابات کشور گفت: برابر قانون در مرحله اول 4 حوزه انتخابیه تمام الکترونیک بود که به دلیل موفقیت آن توسعه یافت.
با همکاری و همراهی همه مجموعه‌ها 25 هزار 700 صندوق الکترونیکی به صورت کامل در حال فعالیت است.
امیدواریم در این مرحله هم مردم بر اساس تشخیص خود رای دهند تا بتوانیم شاهد مجلس خوب و قوی باشیم.
شاهچراغی تصریح کرد: از 8 صبح تا 6 بعد از ظهر رای‌گیری ادامه دارد و امیدوارم مردم این را به تعویق نیاندازند البته طبق قانون و پیشی بینی قانون امکان تمدید وجود دارد.
رییس ستاد انتخابات کشور گفت: در مجموع از حوزه‌هایی که انتخاب الکترونیک برگزار کردیم حدود 2 هزار شعبه سیار داریم و بیش از 300 شعبه سیار فقط در تهران وجود دارد از 2 تا صندوق این تعداد متفاوت است.
انتهای پیام/