خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حضور پرشور مردم حوزه سوادکوه در دوره دوم انتخابات مجلس+فیلم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 15:53
مردم حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی برای انتخاب دو نماینده خود پای صندوق رای آمدند.
سوادكوه،انتخاباتي،پاي،انتخاب،حضور،قائمشهر،جويبار،انتخابيه،وطن

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، گرمی شور انتخاباتی از اسفند زمستانی هنوز در مازندران باقی مانده و کشیده شدن انتخابات مجلس دوازدهم به دور دوم در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی، هوای بهاری اردبیهشت را در این نقاط غرق شور انتخاباتی کرده؛ شوری که امتداد شعور سیاسی مردمی است که برای انتخاب نمایندگان خود و راهی کردنشان به خانه ملت، تکاپوی رقابت انتخاباتی را پرحرارت نگه داشته و امروز در پای صندوق‌های رای بار دیگر حماسه آفریدند.
امروز مردم پای صندوق رای آمدند و حضور آن‌ها حماسه‌‌‌ای توام با حکایت عشق به آبادانی وطن دارد.
حتی اگر سختی معیشت سفره‌هایشان را کوچک کرده باشد، باز هم میدان را خالی نمی‌گذارند و مصمم‌تر از همیشه صحنه را پر از حضور عاشقانه خود برای اعتلای نام زیبای وطن می‌کنند.
مردم سوادکوه و سوادکوه شمالی، قائمشهر و جویبار نیز همچون دور اول در این حوزه انتخابیه دلدادگی‌شان به میهن را در صف انتظار انتخاب نشان دادند و ساز دلشان را کوک سرخوشی کرده و آهنگ حضورشان را در روستاها و شهرها دلنشین نواختند، نواختنی که شیرین به جان نشست و قدرت حریم امن را به رخ کشید.
صحنه‌های حضور برای انتخاب دوباره زیبایی‌هایی بود که به دل نشست و عزم این مردم برای فرستادن نماینده به خانه ملت را به خوبی نشان می‌داد، مردمی که اسفندماه نیز پای صندوق آمده بودند و معتقد بودند، انتخابات 21 اردیبهشت با اهمیت‌ است و کار ناتمام را باید به اتمام رساند.
.
انتهای پیام/