خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مشکل دستگاه احراز هویت شعبات اخذ رأی مشهد رفع شد

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 16:30
فرماندار مشهد گفت: مشکلات دستگاه های احراز هویتی برخی از شعب، لحظه ای بوده است و 6 مورد از دستگاه ها دچار اشکالاتی شد که بلافاصله پشتیبان ها مشکل را رفع کردند.
شعب،اخذ،مشهد،استقبال،مشكل،رأي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدرضا داوری در جمع خبرنگاران گفت: براساس اطلاعاتی که از سطح شعب اخذ رأی داریم، به خصوص در زمان نماز جمعه استقبال بسیار خوبی از انتخابات شده و تعداد زیادی از شعب نیز صف داشتند.
وی افزود: از8 صبح تاکنون استقبال خوبی در شعب اخذ رأی شده و مشکلی در روند انتخابات به وجود نیامده است؛ مردم حوزه انتخابیه مشهد و کلات نشان دادند همیشه پیشتاز بودند و مشارکت بالایی داشتند که امیدواریم در این دوره نیز مشارکت خوبی خواهند داشت.
فرماندار مشهد تصریح کرد: 20درصد شعب اخذ ردی ما سیار هستند که از ابتدای صبح در زندان‌ها، بیمارستان‌ها، آسایشگاه‌ها و روستا‌ها حضور پیدا کردند و همچنان حضور دارند.
داوری درباره اختلال اینترنتی در برخی شعب عنوان کرد: بخشی از دستگاه‌های احراز هویت ما در شعب در حدود 5، 6 مورد دچار اشکالاتی شد که بلافاصله پشتیبان‌ها مشکل را رفع کردند.
در برخی روستا‌ها به دلیل سیل برق دچار مشکل و همچنین ایستگاه‌های همراه اول و ایرانسل قطع شده بود که بلافاصله ستاد بحران وارد کار شد و مشکل را برطرف کردند و در حال حاضر هیچ مشکلی در هیچ شعبه‌ای نداریم.
وی خاطرنشان کرد: طبق قانون رأی‌گیری تا ساعت 18ادامه دارد اما در صورتیکه استقبال شود و مردم در صف‌ باشند، این زمان قطعا قابل تمدید خواهد بود.
انتهای پیام/282