خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حضور مردم مغان در پای صندوق‌های رأی+ فیلم - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 17:30
در فرآیند رای گیری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد حضور پرشور مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در پای صندوق های رای هستیم.
انتخابات،اصلاندوز،حوزه،منطقه،بيله،سوار

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، از آغازین ساعات رای گیری حضور مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در پای صندوق های رای چشمگیر است و اقشار مختلف مردم منطقه برای تعیین سرنوشت منطقه حضور باشکوهی دارند.
276 شعبه اخذ رأی در سه شهرستان پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز برای مرحله دوم تدارک دیده شده تا مردم این شهرستان‌ها آرای خود را در این صندوق ها بریزند.
همچنین 6 هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی بر فرآیند انتخابات مرحله دوم در تک حوزه انتخابیه باقیمانده استان نظارت دارند تا انتخابات در فضای سالم و با مشارکت حداکثری مردم رقم بخورد.
امید علی رعنایی و ابراهیم فهیمی دو نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز هستند که به دور دوم انتخابات از این حوزه راه یافتند و برای تصدی کرسی منطقه در مجلس شورای اسلامی باهم رقابت می‌کنند.
.