خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حزب الله لبنان تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را هدف قرار داد

تسنیم | بین‌الملل | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 17:54
حزب الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را در پایگاه مسکفعام هدف قرار داده است.
مقاومت،رژيم،صهيونيستي،اسلامي

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز جمعه توانستند تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.
در بیانیه دوم مقاومت اسلامی لبنان آمده است، در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شرافتمند آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز جمعه تجهیزات جاسوسی تازه تاسیس ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه «مسکفعام» با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و تلفاتی بر دشمن وارد کردند.
از آنجا که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه افزایش یافته و در این تجاوز آشکار رژیم اسرائیل اقدام به نسل کشی می‌کند، مقاومت‌ اسلامی لبنان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقدام به حملات پهپادی، راکتی و موشکی به پایگاه‌های رژیم اسرائیل کرده و با افزایش جنایات رژیم صهیونیستی در غزه حملات مقاومت نیز افزایش می‌یابد.
انتهای پیام/