خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مشکل امنیتی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات گزارش نشده است

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 18:53
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: اشراف اطلاعاتی کاملی بر فعالیت گروه های ضد انقلاب و تکفیری در داخل و خارج از مرزها وجود دارد و امنیت انتخابات به طور کامل تأمین شد و تاکنون هیچ مشکل امنیتی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات گزارش نشده است.
امنيتي،انتخابات،مشهد،مرحله،سيار،شعب،رأي،استقبال

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدرضا دبیری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اشراف اطلاعاتی کاملی بر فعالیت گروه‌های ضد انقلاب و تکفیری در داخل و خارج از مرزها وجود دارد و امنیت انتخابات به طور کامل تأمین شده و تاکنون هیچ مشکل امنیتی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات گزارش نشده است.
وی افزود: با توجه به حساسیت دور دوم انتخابات، کمیته امنیتی از همان روز اول پس از پایان مرحله اول، اقدامات پیشگیرانه را آغاز کرد؛ با توجه به بارش برف در برخی از مناطق، از ظرفیت لجستیک نظامی و انتظامی برای حمل صندوق‌های رای استفاده شد و رای‌گیری به موقع انجام شد.
معاون امنیتی و انتظامی استاندار خراسان رضوی در ادامه به تشریح جزئیات اقدامات امنیتی انجام شده برای دور دوم انتخابات پرداخت و گفت: تمامی شعب أخذ رأی تحت پوشش امنیتی کامل قرار دارند.
محسن داوری، نیز اظهار داشت: استقبال خوبی از انتخابات در مرحله دوم صورت گرفته و در بعضی از شعب ما استقبال زیادی مواجه بودیم که در بعضی از موارد صندوق سیار فرستادیم و یا اگر مشکلی در دستگاه احراز هویت پیش آمده بود یا اینترنت قطع شد، تلاش شد به سرعت حل شود.
فرماندار مشهد بیان کرد: صندوق‌های سیار به همه مکان‌های جمعیتی و بوستان‌های شهر اعزام شده و در حال حاضر مرحله أخذ رأی خانه به خانه و افراد سالمند و افرادی که در منازل هستند و به هردلیلی نمی‌توانند به شعبات مراجعه کنند را پیگیری می‌کنند.
انتهای پیام/282