خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مردم مازندران استقبال خوبی از انتخابات داشتند + فیلم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 18:53
مشاور استاندار و نماینده تام الاختیار استاندار در انتخابات در سوادکوه استقبال مردم را خوب ارزیابی کرد و گفت احتمال دارد زمان انتخابات تمدید شود.
استقبال،انتخابات،سوادكوه،استاندار،راي،زمان،جانبازي

علیرضا جانبازی مشاور استاندار و نماینده تام‌الاختیار استاندار در انتخابات در سوادکوه در گفت و گو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه با بازدیدی که از چند حوزه داشتیم انتخابات از نظم و آرامش خوبی برخوردار است، گفت: در چند حوزه حضور داشتیم و خلافی در حوزه‌ها مشاهده نکردیم و خلاف قانونی اتفاق نیفتاد.
وی استقبال مردم را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: سئوالاتی که از شعب اخذ رای داشتیم تعرفه‌های خوبی استقبال شد و مردم تاکنون استقبال خوبی داشته‌اند، امیدواریم با مشارکت خوب و قوی مردم دو نماینده‌ای که خواسته مردم هستند انتخاب شوند.
جانبازی افزود: امید است با پشتوانه مردمی نمایندگان مد نظر مردم به مجلس راه یابند تا بتوانند گره‌گشای مشکلات مردم باشند.
مشاور استاندار و نماینده تام‌الاختیار استاندار در انتخابات در سوادکوه درمورد تمدید احتمالی زمان رای‌گیری، گفت: به صورت قانونی تا 8 شب اعلام زمان انتخابات شده که البته احتمالا باتوجه به تجربه‌‌ای که وجود دارد و افزایش استقبال بعد نماز مغرب و عشاء دیده می‌شود ، احتمال تمدید زمان رای‌گیری وجود دارد.
رمضانعلی قاسمی معاون عمرانی فرمانداری سوادکوه نیز ضمن تشکر از مشارکت مردم، گفت: مردم استقبال خوبی داشته‌اند و با رای دادن خود قدردان خون شهدا هستند.
قاسمی، اظهار داشت: براساس مشاهدات تخلفی در حوزه‌ها مشاهده نشده و از مجموع برگزار کنندگان، نیروی انتظامی و سپاه در بحث امنیت انتخابات تشکر دارم.
معاون فرماندار سوادکوه، افزود: کسانی که با رای مردم وارد مجلس می‌شوند جوابگوی خون شهدا باشند و به مردم خدمت کنند.
.
انتهای پیام/.