خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اختصاص ۷۴۸ میلیارد ریال به حوزه جهش تولید دانش بنیان در لرستان

مهر | استان‌ها | شنبه، 08 مرداد 1401 - 15:00
خرم‌آباد- سرپرست پارک علم و فناوری لرستان از اختصاص ۷۴۸ میلیارد ریال به حوزه جهش تولید دانش بنیان در این استان خبر داد.
استان،بنيان،دانش،اعتبارات،مبلغ،فناوري

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد نامداری امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره تصویب اختصاص مبلغ ۷۴۸ میلیارد ریال برای جهش تولید دانش بنیان در لرستان اظهار داشت: در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با موضوع توزیع اعتبارات استان در سال ۱۴۰۱، مبلغ ۷۴۸ میلیارد ریال برای طرح پروژه‌های دانش بنیان مولد و منجر به رشد اقتصادی در سطح استان و شهرستان‌ها اختصاص یافت.
وی گفت: در راستای اجرای بند دو ماده ۳۴ ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشو، میزان ۱۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی به مبلغ ۷۴۸ میلیارد ریال برای طرح پروژه‌های دانش بنیان مولد و منجر به رشد اقتصادی در سطح استان و شهرستان‌ها به پارک علم و فناوری به عنوان متولی موضوع اختصاص یافت.
سرپرست پارک علم و فناوری لرستان بیان کرد: این اعتبارات در راستای تحقق شعار «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین»، برای حمایت از ایجاد و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور و تسهیل روند تجاری‌سازی و نقش‌آفرینی این شرکت‌ها در ارتقای سطح فناوری استان به کار گرفته خواهد شد.