سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ستاد انتخاباتی «خادمان ملت» قالیباف آغاز به کار کرد

مشرق | سیاسی | یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 19:01
نماینده اسدآباد در مجلس از تشکیل و آغاز به کار ستاد انتخاباتی «خادمان ملت» محمدباقر قالیباف کاندیدای ریاست جمهوری خبر داد.
ستاد،شوراي،ادوار،قاليباف،فعلي

به گزارش مشرق، اکبر رنجبرزاده با اعلام آغاز به کار ستاد خادمان ملت گفت: ستاد خادمان ملت متشکل از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی در هماهنگی و هم‌افزایی کامل با ستاد مرکزی آقای قالیباف در ۳۱ استان کشور تشکیل شده است.
وی هدف از تشکیل این ستاد را انسجام‌بخشی به فعالیت‌های نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی و تبیین گفتمان قالیباف در عرصه انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم و بیان برنامه‌های دولت خدمت و پیشرفت عنوان کرد.
رئیس ستاد خامان ملت با بیان اینکه فعالیت‌های این ستاد در هماهنگی کامل با ستاد مرکزی قالیباف است، افزود: احکام اعضای شورای مرکزی ستاد و ستادهای استانی صادر شده و طی روزهای آینده نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی که به عضویت ستاد در آمده‌اند با حضور در سراسر کشور نسبت به برگزاری جلسات سخنرانی، پرسش و پاسخ و سایر برنامه‌های انتخاباتی اقدام خواهند کرد.