خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 18 شهریور 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مجلس و دولت با هم‌افزایی اقتدار ایران اسلامی را حفظ کنند - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 05 مرداد 1403 - 19:12
امام جمعه موقت شهرکرد، گفت: موقعیت کنونی کشور حساس بوده و مجلس و دولت با هم افزایی باید مراقب اقتدار، عظمت و ابهت ایران اسلامی در جهان باشند.
كشور،فراهم،شرايط،مجلس،دولت،شهركرد،فني،فاطمي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرکرد، اظهار داشت: موقعیت کنونی کشور حساس بوده و مجلس و دولت با هم‌افزایی باید مراقب اقتدار، عظمت و ابهت ایران اسلامی در جهان باشند.
وی افزود: ممکن است که تقابل آرا و اختلاف نظرهایی بین مجلس و دولت وجود داشته باشد، در این اختلاف‌نظرها، افراد پی به اشکالات خود می‌برند و شرایط برای برطرف کردن برخی مشکلات نیز فراهم می‌شود.
امام جمعه موقت شهرکرد بیان کرد: امروز مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم در مسیر یک امتحان بسیار تاریخی قرار دارند، اتحاد و تفاهم مهمترین مسئله برای رساندن کشور به سرانجام مقصود زیر سایه رهبر معظم انقلاب است که باید مجلس و دولت به این مسئله مهم توجه لازم را داشته باشند.
فاطمی با اشاره به 6 مرداد روز کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، گفت: ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و فراهم کردن شرایط برای کارآفرینی مهمترین اصل برای خلق ثروت و رشد و توسعه کشور به شمار می‌رود.
در شرایط کنونی با فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب شرایط برای فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در استان فراهم است.
وی در پایان با اشاره به 5 مرداد سالروز مرگ رضا پهلوی و محمدرضا پهلوی، خاطرنشان کرد: این پدر و پسر معتقد بودند تنها با اطاعت بی‌قید و شرط از ابرقدرت‌ها می‌توان امور کشور را پیش برد، اما تاریخ گواه این است که این ابرقدرت‌ها تنها به دنبال مصالح خود در ایران بودند.
پیروی از ابرقدرت‌ها برای پیشرفت کشور یک تجربه شکست خورده‌ای است که باید مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/7540/