خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 18 شهریور 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

امام جمعه همدان: در انقلاب اسلامی نماز جمعه دارای عظمت شد

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 05 مرداد 1403 - 20:30
امام جمعه همدان گفت: هیچ دوره ای از تاریخ تشیع همانند دوران انقلاب اسلامی نماز جمعه دارای عظمت نبوده است.
جمعه،نماز،همدان،رويكرد،مجلس،اسلامي،راي،جمهور،امام،انقلاب

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله شعبانی در خطبه‌های نماز جمعه همدان با بیان اینکه در دوران پیامبر گرامی اسلام نماز جمعه با عظمت و اهمیت و اهتمام جامعه اسلامی برگزار می‌شد، اظهار داشت:در هیچ دوره‌ای از تاریخ تشیع همانند دوران انقلاب اسلامی نماز جمعه دارای عظمت نبوده است.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه نماز جمعه را احیا کرد، افزود: نماز جمعه یکی از دستاوردهای بزرگ و مهم جمهوری اسلامی است و سلوک امام جمعه و روحانیت باید منطبق با امامین انقلاب باشد‌.
عضو مجلس خبرگان رهبری، گفت: نتانیاهو به دنبال جذب حمایت آمریکا و بنای وارد کردن مستقیم این کشور به جنگ را دارد.
وی گفت: دو رویکرد در آمریکا را در برابر سفر نتانیاهو را شاهد بودیم، یکی رویکرد افکار عمومی، مردم، نخبگان و برخی سیاسیون بودند که در جلسه کنگره شرکت نکردند و این رویکرد نشان می‌دهد که جنایات در غزه وجدان بشری را بیدار کرده است و اما رویکرد دوم تأسف بار است، کنگره‌ای که گاهی حرف از حقوق بشر می‌زند برای نسل‌کشی و کودک‌کشی دست می‌زند.
امام جمعه همدان افزود : اگر سیاستمداران آمریکایی عقل داشته باشند خودشان را هزینه رژیم صهیونیستی نمی‌کنند.
شعبانی با اشاره به اینکه تنفیذ رئیس جمهور به این خاطر است که برخی اقدامات دولت و رئیس جمهور از شئون ولایت است، افزود: امیدواریم هم‌افزایی و انجام خوبی بین مجلس و دولت شکل بگیرد.
وی در ادامه گفت: چه رئیس جمهور منتخب در معرفی کابینه و چه مجلس در رای اعتماد مصالح مردم را مورد توجه قرار دهد ومجلس به کسانی رای دهد که در تعارض منافع مردم و سرمایه‌داران، منفعت مردم را لحاظ کنند.
امام جمعه همدان بیان کرد: مجلس و دولت در پیشگاه الهی و مردم موظف هستند بهترین افراد را معرفی و رای اعتماد دهند.
انتهای پیام/