خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 18 شهریور 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ادارات کاشان و آران و بیدگل فردا تعطیل شد

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 05 مرداد 1403 - 23:12
مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان، گفت: ادارات کاشان و آران و بیدگل به دلیل دمای بالای هوا و پایداری شبکه برق تعطیل شد.
استان،اصفهان،توجه،ادارات،افزايش،ترددهاي،دما،كاهش

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به افزایش قابل توجه دما در استان اصفهان، اظهار داشت: جلسات متعددی بر اساس داده‌ها و اطلاعات دریافتی برگزار شد و در این زمینه در مورد تعطیلی و یا کاهش ساعات ادارات در استان اصفهان تصمیمات لازم اتخاذ شد.
وی در بیان جزئیات تصمیمات اتخاذ شده در مورد تعطیلی و یا کاهش ساعت کاری ادارات استان اصفهان افزود: به دلیل بالا بودن دمای هوا ادارات شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل اردستان و بخش بادرود از جمله شهرستان‌هایی هستند که ادارات آن‌ها فردا شنبه ششم مرداد ماه تعطیل است.
مدیرکل مدیرت بحران استان اصفهان با بیان اینکه هم‌استانی‌ها با توجه به افزایش قابل توجه دما از ترددهای غیرضروری خودداری کنند، خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها ترددهای خود را در ساعاتی انتخاب کنند که در زمان اوج گرما و دمای هوا نباشد و استفاده از مایعات فراوان به منظور جلوگیری از گرمازدگی زدگی مدنظر قرار داشته باشد.
وی با بیان اینکه گروه‌های حساس به ویژه سالمندان و کودکان و مادران باردار ترددهای خود را به حداقل کاهش دهند، گفت: با توجه به افزایش قابل توجه دما مصرف برق توسط مشترکین افزایش پیدا خواهد کرد و از این رو مدیریت مصرف انرژی از سوی هم‌استانی‌ها و مشترکین انتظار می‌رود تا با پایداری شبکه برق از بروز خاموشی‌های غیر برنامه‌ریزی شده جلوگیری شود.
شیشه‌فروش با بیان اینکه هرگونه تصمیم‌گیری در روزهای آتی اطلاع‌رسانی می‌شود، تصریح کرد: فعالیت کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی استان اصفهان با تشخیص مدیر واحد ذی‌ربط خواهد بود و فعالیت مؤسسات آموزشی و آموزشگاه‌ها و پایگاه‌های اوغات فراغت تابستانی استان نیز تا ساعت 10 خواهد بود.
انتهای پیام/801/