خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 18 شهریور 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

وزارت بهداشت: کاهش ساعات ‌کاری شامل مراکز درمانی نمی‌شود - تسنیم

تسنیم | اجتماعی و حوادث | شنبه، 06 مرداد 1403 - 02:52
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام این که کاهش ساعات کار ادارات شامل مراکز درمانی نمی شود، بر آماده باش و تداوم ارائه خدمات مراکز درمانی جهت پذیرش بیماران تاکید کرد.
درماني،درمان،مراكز،پزشكي،معاونان،ساعات

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به معاونان درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور تاکید کرد: لازم است فعالیت‌های همه مراکز تشخیصی درمانی (دانشگاهی، عمومی غیردولتی، خصوصی و خیریه) جهت ارائه خدمات درمانی و پذیرش بیماران ادامه یابد و محدودیت و کاهش ساعات کار ادارات شامل هیچ یک از مراکز درمانی نمی‌شود.
در این پیام تاکید شده است: با عنایت به اعلام دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت مبنی بر کاهش ساعات اداری به اطلاع می‌رساند که این موضوع شامل مراکز درمانی نبوده و هیچ یک از مراکز درمانی مجاز به تعطیلی درمانگاه، اتاق عمل و بخش‌های بستری نیستند.
معاون درمان وزارت بهداشت در این پیام تصریح کرده است: انتظار می‌رود معاونان درمان دانشگاه‌ها و دانشکدهای علوم پزشکی سراسر کشور شخصا بر نحوه ارائه خدمات در کلیه مراکز تشخیصی-درمانی تحت پوشش دانشگاه و دانشکده نظارت داشته باشند.
انتهای پیام/