خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 18 شهریور 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اکثر آمریکایی‌ها معتقدند «بایدن» باید فوراً استعفا بدهد

مهر | بین‌الملل | شنبه، 06 مرداد 1403 - 09:46
تازه‌ترین نظرسنجی‌ها در آمریکا نشان می‌دهد که اکثر مردم این کشور اعتقاد دارند که رئیس‌جمهور این کشور که توانایی حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری ندارد، باید فوراً استعفا دهد.
آمريكا،بايدن،نظرسنجي،انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، تازه‌ترین نظرسنجی مرکز افکارسنجی «راسموسن ریپورتز» آمریکا نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها اعتقاد دارند که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا باید فوراً استعفا بدهد.
نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۵۲ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی موافق بودند که اگر بایدن نمی‌تواند برای دور انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نامزد شود، بنابراین نمی‌تواند رئیس جمهور باقی بماند و «هم اکنون باید از سمت خود استعفا دهد.»
جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا هفته پیش با انتشار بیانیه‌ای رسماً کناره‌گیری خود را از انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا اعلام کرد و هم‌اکنون «کامالا هریس» معاون او به عنوان محتمل‌ترین نامزد دموکرات‌ها برای رقابت با «دونالد ترامپ» نامزد اصلی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح است.
این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که ۷۶ درصد پاسخ‌دهندگان موافق تصمیم بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بودند و تنها ۱۸ درصد مخالف این تصمیم بایدن بودند.