خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 18 شهریور 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تکمیل زیرساخت‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ضروری است

مهر | استان‌ها | شنبه، 06 مرداد 1403 - 13:58
بوشهر- معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: پیش نیاز توسعه صنعتی و اقتصادی ایجاد زیرساخت‌های لازم برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.
صنعتي،استان،صنايع،اقتصادي،سازمان،بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله ابراهیمی صبح شنبه در دیدار با امام جمعه گناوه و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: ما دوستدار محیط زیست هستیم و فلسفه شکل گیری شهرک‌های صنعتی و مناطق ویژه صنعتی تجمیع صنایع با هدف حفظ محیط زیست است.
معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اضافه کرد: سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر می‌تواند باعث توازن سرمایه گذاری صنعتی در استان و ایجاد اشتغال پایدار و افزایش صادرات غیر نفتی برای استان و کشور شود.
معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، یادآور شد: تأمین و تکمیل زیر ساخت‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور یک ضرورت است و اگر به دنبال توسعه صنعتی و اقتصادی هستیم پیش نیاز آن ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی است تا صنعتگران دغدغه‌ای در خصوص تأمین زیرساخت‌ها نداشته باشند
معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین از منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر بازدید و در جریان روند امور و پیشرفت پروژه‌ای بزرگترین منطقه ویژه اقتصادی تحت مسئولیت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی قرار گرفت.
وی همچنین در سفر به استان از شهرک‌های صنعتی دلوار و توسعه شهرک برازجان بازدید کرد.