خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 18 شهریور 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جابه جایی 4 هزار تن کالا در گیلان

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 06 مرداد 1403 - 13:58
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از جابه جایی 3 میلیون و 724 هزار و 842 تن کالا در چهارماهه سالجاری در استان خبر داد.
حمل،نقل،استان،رشت،راهداري،گيلان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، غلامعلی نیک فهم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده طی چهار ماه نخست سال جاری اظهار کرد: در این بازه زمانی 3 میلیون و 724 هزار و 842 تن کالا در چهارماهه سالجاری در استان حمل و نقل شده است.
وی با اشاره به جزئیات حمل و نقل‌های انجام شده در بازه زمانی اعلام شده گفت: بیشترین تناژ جابه جا شده مربوط به رشت با یک میلیارد و 688 میلیون و 196 هزار و 42 تن و بندرانزلی با 826 میلیون و 950 هزار و 179 تن بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه طی چهار اول سال جاری، 251هزار 41بارنامه در استان صادر شده است، افزود: بیشترین بارنامه‌های صادر شده به ترتیب مربوط به شهرستان رشت، بندر انزلی و رودبار بوده است.
نیک فهم با اشاره به فعالیت 299 شرکت حمل و نقل در استان گیلان بیان کرد: بیشترین شرکت‌های حمل و نقل در استان به ترتیب مربوط به بندرانزلی، آستارا و رشت می‌باشد.
وی از مردم و صاحبان کالا خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه 141 راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.
انتهای پیام/.