خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 18 شهریور 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دستگیری ۳ شرور به جرم تیراندازی و درگیری

مهر | اجتماعی و حوادث | شنبه، 06 مرداد 1403 - 14:41
فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری سه شرور که اقدام به تیراندازی و درگیری در یکی از روستاهای شهرری کرده بودند، خبر داد.
پليس،مأموران،درگيري،اراذل،اوباش،شهرري،سرهنگ،ري

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری مسلحانه سه تن از اراذل و اوباش در یکی از روستاهای محدوده شهرری بلافاصله مأموران کلانتری و پلیس اطلاعات به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور مأموران مشخص در این درگیری تعدادی اراذل اوباش با یکدیگر درگیر شده و بر اثر شلیک تیر جنگی سلاح غیر مجاز یکی از آنها دچار جراحت و به بیمارستان منتقل شده و عوامل درگیری قبل از حضور مأموران از محل متواری شدند.
سرهنگ طرهانی بیان کرد: بلافاصله اقدامات فنی و تخصصی توسط تیم‌های عملیات پلیس اطلاعات آغاز شد و در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه ۳ متهم در محدوده شهرری که یکی از آنها جز اتباع کشور همسایه بود شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در چندین عملیات مختلف دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.
رئیس پلیس شهرستان ری با اشاره به اینکه تحقیقات اولیه حاکی از اختلافات قبلی بین طرفین درگیری بوده، خاطر نشان کرد: پلیس به تمامی شهروندان این اطمینان را می‌دهد که هرگونه قدرت نمایی و اقدامات مجرمانه که موجب سلب آسایش عمومی آنها شود با پاسخ سریع و قاطع مأموران انتظامی همراه خواهد بود.