خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 18 شهریور 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ساعت فعالیت بناهای تاریخی اصفهان افزایش یافت

مهر | استان‌ها | شنبه، 06 مرداد 1403 - 14:47
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از افزایش ساعت فعالیت بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری این دیار به دلیل گرمای هوا خبرداد.
گردشگري،استان،تاريخي،پهنه

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر کرم‌زاده امروز ۶ مردادماه، با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های اداره کل میراث فرهنگی دست‌یابی به توسعه پایدار گردشگری در پهنه استان اصفهان از یک‌سو و افزایش ماندگاری گردشگری در استان از سوی دیگر است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به نیاز گردشگران برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری با هماهنگی وزیر محترم میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مقامات استان، امکان جذب ۲۰ نفر نیروی جدید برای حضور در مجموعه‌های تاریخی و گردشگری اداره‌کل در پهنه استان فراهم آمده است.
وی افزود: با اجرایی شدن این سیاست، امکان افزایش ساعات فعالیت بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری تا شامگاه هرروز با توجه به گرمای شدید هوا و به‌منظور آرامش و آسایش خاطر گردشگران در بازدید شایسته از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری فراهم می‌آید.