خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 18 شهریور 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

درآمدهای مالیاتی گلستان ۲۶ درصد رشد داشته است

مهر | استان‌ها | شنبه، 06 مرداد 1403 - 15:47
گرگان- مدیرکل امور مالیاتی گلستان از افزایش درآمدهای مالیاتی طی سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در این بخش نسبت به چهار ماه اول سال گذشته ۲۶ درصد رشد داشته ایم.
تومان،مالياتي،گذشته،ماهه،ماليات

به گزارش خبرنگار مهر، قربان حاجی مشهدی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه چهار درصد از امور مالیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته عقب هستیم، اظهار کرد: در چهار ماهه نخست امسال باید هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان وصول می‌شد که تا این لحظه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان وصول شد.
وی از افزایش درآمدهای مالیاتی طی سه ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: در این بخش نسبت به چهار ماه سال گذشته ۲۶ درصد رشد داشته‌ایم.
مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان گفت: در بحث اظهار نامه‌های مالیاتی طی این مدت با کاهش ۳۷ درصدی مواجه بوده‌ایم.
وی مالیات ابرازی مودیان را ۴۵۰ میلیارد تومان طی سال گذشته اعلام کرد و افزود: امسال مالیات ابرازی مودیان به ۱۵ مردادماه موکول شد.
حاجی مشهدی تعداد اظهار نامه‌های مالیاتی سال گذشته را ۱۳۶ هزار مورد اعلام کرد و ادامه داد: امسال ۳۲ هزار اظهارنامه دریافت شد که ۲۳ درصد آن محقق شده است.
وی یادآور شد: طی سال ۱۴۰۰ مبلغ ۱۵۱ میلیارد تومان، سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲۵۱ میلیارد تومان و سال گذشته ۳۶۰ میلیارد تومان از محل عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و نقاط فاقد دهیاری واریز شده است.
به گفته مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان طی سه ماهه نخست امسال ۱۵۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز شد.