خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 26 شهریور 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فعالیت دو نوبته 10 درصد مدارس قشم در سال تحصیلی جدید

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 17 شهریور 1403 - 20:12
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: با توجه به کمبودهای موجود از نظر فضای آموزشی در این شهرستان، در سال تحصیلی جدید فعالیت 10 درصد مدارس قشم دو نوبته خواهد بود.
قشم،پرورش،آموزش،شهرستان،آموزشي

حسین رنجبر گلشواری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قشم اظهار داشت: تاکنون یک هزار و 95 کلاس درس در188 مدرسه شهرستان قشم برای پذیرش 31 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف برای سال تحصیلی جدید آماده شده است.
وی با بیان اینکه حوزه آموزش و پرورش قشم با کمبودهایی در فضاهای آموزشی روبرو است، تصریح کرد: سال گذشته با حمایت‌های خوبی که از سوی وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و استاندار جهت بهبود شرایط فضای آموزشی در قشم انجام شد، 90 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش این شهرستان شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم سرانه فضای آموزشی در این شهرستان را سه و دو دهم مترمربع اعلام کرد و گفت: متاسفانه این شهرستان 2 مترمربع از میانگین کشوری عقب‌تر است.
رنجبر گلشواری با بیان اینکه حوزه آموزش و پرورش همواره مورد توجه در تمامی دولت‌ها بوده و هست، تاکید کرد: اما برای رفع کمبودها نمی‌توان فقط به بودجه دولتی اکتفا کرد و ما از خیران خواستاریم تا در حوزه مدرسه‌سازی در قشم حضور پررنگ‌تری داشته باشند.
انتهای پیام/7558/