خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 26 شهریور 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برنامه ریزی برای آبرسانی به ۲۰ هزار واحد مسکن ملی در ایلام

مهر | استان‌ها | شنبه، 17 شهریور 1403 - 20:23
ایلام-مدیرعامل آبفای استان ایلام از برنامه ریزی و آمادگی برای ارائه خدمات آب و فاضلاب به بیش از ۲۰ هزار واحد از پروژه‌های ملی مسکن در استان ایلام خبر داد.
فاضلاب،استان،مسكن،آب،آبرساني،ملي،نهضت

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تمهیدات و اقدامات لازم برای تامین آب شرب مورد نیاز و همچنین ارائه خدمات فاضلاب به واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر ایلام و همه شهرستان‌های ۱۲ گانه استان اندیشیده شده و عملیات آبرسانی و خدمات فاضلاب، مطابق برنامه زمان‌بندی احداث واحدها انجام خواهد شد.
وی گفت: اجرای طرح آبرسانی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان ایلام در مجموع حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
محمدی افزود اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان برای پروژه‌های مسکن ملی در دو حوزه آبرسانی و ایجاد شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب، اجرای انشعابات آب و فاضلاب شامل اجرای خطوط انتقال با انواع لوله در سایز و احجام مختلف به طول تقریبی ۲۵۰۰۰ متر، در چند مورد نیز ساخت مخازن است.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: تاکنون برای این پروژها حدود ۵۰۰ میلیارد ریال از دو محل اعتبارات عمرانی و منابع داخلی شرکت تخصیص داده شده.
محمدی افزود: با وجود کمبود اعتبار و تنگناهای مالی تلاش خواهیم کرد در ارائه خدمات آبرسانی و فاضلاب به واحدهای نهضت ملی مسکن در استان وقفه ایجاد نشود و طبق جدول زمانی انجام صورت پذیرد.
وی تاکید کرد: استفاده از آب با کیفیت و بهره مندی از خدمات فاضلاب حق شهروندان است و تلاش می‌شود تعهدات ما به پروژه‌های مسکن مای در استان به موقع اجرا شود.