خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 26 شهریور 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ثبت نام متقاضیان سفر حج عمره در خراسان شمالی آغاز خواهد شد

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 18 شهریور 1403 - 07:18
بجنورد_ سرپرست حج و زیارت خراسان شمالی گفت: متقاضیان سفر زیارتی عمره مفرده در خراسان شمالی از ساعت ۱۰ صبح یک‌شنبه نسبت به تکمیل اطلاعات و انتخاب کاروان اقدام کنند.
عمره،ثبت،تشرف،وديعه،متقاضيان،نوبت،خراسان،شمالي

علی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه عملیات اعزام متقاضیان عمره مفرده و واجد شرایط تشرف طی دو نوبت برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد اظهار کرد: نوبت اول اعزام زائران از تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ لغایت ۱۴۰۳/۰۹/۳۰و نوبت دوم از تاریخ ۱۴۰۳/۱۰/۰۱ تا پایان موسم عمره (تاریخ و نحوه ثبت نام این مرحله متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد) خواهد بود.
وی همچنین در خصوص تاریخ و مراحل ثبت نام متقاضیان ودیعه گذار عمره مفرده خراسان شمالی گفت: مشمولان واجد شرایط ذیل در خراسان شمالی می‌توانند از یکشنبه نسبت به انتخاب کاروان، مراحل تکمیلی لازم و ثبت نام اقدام کنند.
سرپرست حج و زیارت خراسان شمالی بیان کرد: مشمولین ثبت نام و واجدین شرایط در این مرحله شامل: ۱- متقاضیان تشرف در عمره سال گذشته که پس از ثبت نام در کاروان، وجوه خود را پرداخت نموده ولی به دلیل محدودیت اعزام، به سفر عمره مشرف نشده و وجوه آن‌ها به صورت سیستمی عودت و اولویت‌شان پایدار شده است.
۲- دارندگان کارت‌های ودیعه گذاری عمره دارای اولویت تشرف ۱ تا ۱۸۰ می‌باشند، که می‌توانند در این نوبت در ثبت نام شرکت کنند.
کاظمی در خصوص نحوه ثبت نام و مدارک لازم نیز گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانی MY.HAJ.IR و تکمیل و بروزرسانی اطلاعات، تشکیل گروه در صورت همراهی خانواده و بستگان انتخاب کاروان اقدام نمایند و یا به دفاتر و شرکت‌های زیارتی در سطح خراسان شمالی مراجعه نمایند.
وی تصریح کرد افزود: تمامی دارندگان کارت‌های ودیعه گذاری عمره؛ در صورت فراموشی اولویت تشرف، می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد حج و زیارت و یا از طریق کد دستوری #۶۴۵۱۱ *۴* با استفاده از تلفن همراه از اولویت کارت‌های ودیعه گذاری عمره خود (اولویت‌های ۶۰۰ گانه) مطلع شوند.