خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 26 شهریور 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گرامیداشت شهدای رسانه در مازندران برپا می شود

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 18 شهریور 1403 - 07:52
ساری - مسوول بسیج رسانه مازندران از برگزاری آئین گرامیداشت شهدای رسانه و اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در نیمه اول مهرماه خبر داد.
اختتاميه،جشنواره،محمودآباد،آئين،رسانه،مازندران،برگزار،سازمان ...

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالمهدی حق‌شناس اظهار کرد: اختتامیه جشنواره ابوذر و جام رسانه‌ای امید همزمان با برگزاری دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان در محمودآباد برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه شهرداری محمودآباد میزبانی این رویداد فرهنگی را با آغوش باز برعهده گرفته است، گفت: در این راستا جا دارد از حمایت‌های بی‌شائبه و صادقانه شهردار محمودآباد و دست‌اندرکاران این سازمان قدردانی کنیم.
رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران، چرایی تأخیر در اجرای مراسم اختتامیه را ناشی از محدودیت‌های اعتباری و عدم همکاری برخی نهادهای مرتبط دانست.
حق‌شناس با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌ای رسانه‌ای هزینه زیادی را به دبیرخانه تحمیل می‌کند، خاطرنشان کرد: مذاکره با بخش‌های خصوصی، نهادها و ارگان‌های مختلف برای تأمین منابع مالی جشنواره راه به جایی نبرد و سرانجام شهردار محمودآباد همراه این رویداد فرهنگی و رسانه‌ای شد تا برگ زرینی دیگری در تاریخ رسانه‌ای مازندران و محمودآباد به ثبت برسد.
وی با اعلام اینکه کلیه اقدامات فنی پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران اعم از پالایش و داوری آثار در بهمن‌ماه سال گذشته به پایان رسید، گفت: برای سومین سال متوالی کتاب جشنواره رسانه‌ای ابوذر تدوین و همزمان با مراسم اختتامیه توزیع خواهد شد.
حق‌شناس با اشاره به اینکه در آئین اختتامیه از پوستر جشنواره ششم رونمایی خواهد شد، اضافه کرد: این رخداد رسانه‌ای در ۱۰ قالب گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، عکس، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست توسط سازمان بسیج رسانه استان برگزار و منتخبان در آئین اختتامیه تجلیل خواهند شد.
رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران یادآور شد: بخش ویژه این دوره از جشنواره مزین به نام "فلسطین، طوفان الاقصی، مقاومت" بوده و برگزیدگان این بخش هم در آئین اختتامیه تقدیر خواهند شد.
حق‌شناس با اشاره به اینکه نشست خبری جشنواره پنجم نیز با حضور اهالی رسانه و متولیان امر در محمودآباد برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: نماینده هیأت داوران در آئین اختتامیه حضور خواهد یافت و درنظر داریم کارگاه رسانه‌ای را همزمان با آئین پایانی با حضور یکی از اساتید ملی عرصه خبر و رسانه برگزار کنیم.