خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 29 شهریور 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انتقاد معاون استاندار گیلان از عملکرد بانک ها

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 26 شهریور 1403 - 17:52
رشت _ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با انتقاد از عملکرد ضعیف بانک ها گفت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مردم عملکرد سختگیرانه ای دارند.
اجتماعي،گيلان،عملكرد،جلايي،استاندار،ضعيف،انتقاد،امنيتي،پرورش

به گزارش خبرنگار مهر محمد جلایی ظهر دوشنبه در شورای اجتماعی مشترک کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت زنان و خانواده در رشت اظهار کرد: چرخه جهان هستی بر پایه نظم و انسجام استوار است و لذا نظم محوری را باید سرلوحه کار قرار دهیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر لزوم وظیفه شناسی و مسؤولیت شناسی در افراد بیان کرد: در هر جایگاه و مسؤولیتی که قرار داریم نسبت به اعتلای نظام اسلامی وظیفه مند هستیم.
جلایی با بیان اینکه کار جهادی محور کار مسئولان قرار گیرد، گفت: جهاد محوری در کارها رمز موفقیت و پایه و اساس تعالی است.
وی با انتقاد از تعدد جراید و رسانه‌ها در گیلان افزود: فعالیت بخش قابل توجهی از این جراید و رسانه‌ها در گیلان غیر قانونی بوده و گاهاً نظارتی بر عملکرد آنها صورت نمی‌گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با انتقاد از عملکرد ضعیف بانک‌ها در قبال پرداخت تسهیلات بیان کرد: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مردم عملکرد سختگیرانه ای دارند و این مهم نارضایتی را در جامعه افزایش می‌دهد.
جلایی با اشاره به برخی کوتاهی‌ها در بخش‌های مختلف اضافه کرد: بسیاری از چالش‌ها و نارضایتی‌های اجتماعی ناشی از کوتاهی‌ها و عملکرد ضعیف است و این مهم به صورت گسترده‌ای از سوی رسانه‌ها بسط و انتشار داده می‌شود.
وی با بیان اینکه دشمن خانواده و مقام زن را هدف گرفته است، افزود: گیلان به عنوان پایلوت و بزنگاه تنش‌های مدنی و مرکز پیاده سازی اهداف ضداجتماعی دشمن انتخاب شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه آموزش و پرورش باید مادر تحولات اجتماعی باشد، گفت: عملکرد آموزش و پرورش در حوزه اجتماعی و تربیتی ضعیف است.
جلایی با انتقاد از حذف دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: آموزش و پرورش نیازمند نیروهای خودساخته، متعهد و انقلابی است تا برای جامعه انسان سازی کند.