خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 29 شهریور 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انعقاد تفاهم همکاری با موضوع اقتصاد دریامحور بین سه استان شمالی

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 26 شهریور 1403 - 17:59
رشت _ رئیس سازمان همیاری و شهرداری‌های گیلان از انعقاد تفاهم همکاری در مورد اقتصاد دریا محور با مشارکت ۳ استان شمالی در رشت خبر داد.
سازمان،استان،گيلان،تفاهم،كشور،همياري،جهت،تشكيل،منادي،اساسنامه

مجید منادی در گفت گو با خبرنگار مهر به تشریح جزئیات نشست مشترک سازمان همیاری‌های کشور در گیلان پرداخت و اظهار کرد: نشست هم اندیشی سازمان همیاری‌های کشور با حضور استان‌هایی از جمله گیلان قزوین، همدان، سمنان، مازندران، مرکزی، اردبیل، گلستان و کرمانشاه در مورخ یکشنبه در سالن اجتماعات شهید انصاری استانداری گیلان با حضور مدیر کل محترم دفتر شهری و امور شوراهای وزارت کشور برگزار شد.
رئیس سازمان همیاری و شهرداری‌های گیلان با اشاره به ضرورت توجه به نیازها و بایسته‌های شهرداری‌ها بیان کرد: برقراری تعامل و هم افزایی بین شهرداران و سازمان همیاری‌ها جهت رفع مشکلات و نیازها ضروری است.
منادی با اشاره به نواقص موجود در اساسنامه سازمان همیاری‌ها اضافه کرد: به روز رسانی اساسنامه سازمان همیاری‌ها برای سرعت بخشی به امور در دستور کار قرار گرفت.
به گفته وی، جلسه بعدی سازمان همیاری‌های کشور یک ماه دیگر با حضور ۳۱ استان در مازندران تشکیل می‌شود.
رئیس سازمان همیاری و شهرداری‌های گیلان با اشاره به اهداف تشکیل جلسه هماهنگی سازمان همیاری‌ها بیان کرد: تشکیل اتحادیه سازمان همیاری کشور، تشکیل بیمه ویژه سازمان همیاری کشور و اصلاح و ابلاغ اساسنامه جدید سازمان همیاری بخشی از اهداف این نشست‌ها است‌
منادی از انعقاد تفاهم همکاری در مورد اقتصاد دریا محور با مشارکت سه استان شمالی خبر داد و اضافه کرد: بر اساس این تفاهم نامه همکاری مشترکی بین سه استان گیلان، مازندران و گلستان پیرامون اقتصاد دریا محور انجام می‌شود.
وی از انعقاد تفاهم با استان اردبیل جهت احداث مجتمع رفاهی در منطقه حیران خبر داد و افزود: در این نشست تفاهم با استان همدان جهت ساخت مراکز اقامتی در نزدیکی غار علیصدر، تفاهم با استان مرکزی، کرمانشاه و اردبیل جهت ارسال برنج مورد نیاز کارکنان شهرداری‌ها و همچنین تفاهم با استان سمنان جهت واردات سیمان در مواقع بحران در تأمین سیمان در استان بسته شد.