خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 29 شهریور 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

43 هزار قلم تجهیزات آموزشی به مدارس خراسان شمالی ارسال شد

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 26 شهریور 1403 - 18:13
معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی، گفت: 43 هزار قلم تجهیزات مختلف آموزشی به مدارس خراسان شمالی ارسال شد.
مدارس،تجهيزات،آموزشي،استان،آموزش،رشيدي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ مهدی رشیدی امروز در حاشیه نشست ارسال تجهیزات آموزشی به صورت کاروانی از بجنورد به مدارس سطح استان خراسان شمالی، اظهار داشت: اعزام بیش از 43 هزار عدد تجهیزات آموزشی با اعتباری بیش از 73 میلیارد تومان به صورت همزمان با عنوان کاروان نسیم مهر در سطح استان انجام شد.
وی با بیان اینکه در سه سال گذشته بیش از 700 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان شد، افزود: تلاش می‌شود با ساخت مدارس جدید، کمبود مدرسه و تمام مدارس دو نوبته جبران شود.
معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی، گفت: تجهیزات اهدایی در حوزه‌های ورزشی، آزمایشگاهی و اداری است که در جهت کارهای تجربی می‌تواند کمک کننده باشد که هر چقدر آزمایشگاهای مدارس تجهیز باشند به دانش‌آموزان بیشتر کار عملی آموزش داده می‌شود که با همکاری آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و استانداری و در رأس آن با راهنمایی‌های حسین‌نژاد، استاندار این مهم میسر شد.
رشیدی گفت: اقلام آموزشی شامل تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، رایانه‌ای و ماشین‌های اداری، ورزشی، آزمایشگاهی، نمازخانه‌ای و خوابگاهی است.
انتهای پیام/311/