خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 29 شهریور 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

لزوم ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی/نقش مهم رسانه ها در فرزندآوری

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 27 شهریور 1403 - 00:13
ارومیه - معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بر لزوم ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی تاکید کرد و گفت: رسانه ها در این زمینه نقش مهمی بر عهده دارند.
جمعيت،جشنواره،فرهنگي،افزايش،جواني،فرهنگ،قانون،جامعه،زمينه،توجه

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ابراهیمی دوشنبه شب در آئین تجلیل از برگزیدگان جشنواره فرهنگی - هنری زرسا اظهار کرد: در آذربایجان غربی قانون جوانی جمعیت از ابتدای ابلاغ این موضوع و قانون مورد توجه بوده و کمیته‌های نیز شکل گرفته است.
وی ادامه داد: کمیته مقابله با سقط جنین از موارد مهمی بود که در این استان شکل گرفت و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بهش خانواده و بانوان استانداری آذربایجان غربی در این زمینه اقدامات چشمگیری انجام شده است.
ابراهیمی با تاکید بر اینکه از حمایت تشکل‌های مردمی فعال در زمینه اجرای قانون جوانی خبر داد و افزود: این تشکل‌ها در زمینه فرهنگ سازی و مردمی سازی جمعیت جوانی نقش مهمی بر عهده دارند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و دبیر اجرایی دومین جشنواره فرهنگی و هنری زرسا نیز در این آئین گفت: از آثار انبوه رسیده ،۸۶۲ اثر مورد ارزیابی دقیق اساتید و داوران قرار گرفت و نامزدهای بخش‌های مختلف مشخص شدند.
مهدی فتاحی ادامه داد: جلب توجه نخبگان فرهنگی، علمی، پژوهش، اجتماعی و سیاسی از جمله مهمترین ارکان این جشنواره است تا ضرورت‌های افزایش جمعیت و فرزند آوری را در جامعه نشان دهیم.
وی خاطرنشان کرد: جلب توجه نخبگان فرهنگی، علمی، پژوهش، اجتماعی و سیاسی از جمله مهمترین ارکان این جشنواره است تا ضرورت‌های افزایش جمعیت و فرزند آوری را در جامعه نشان دهیم.
فتاحی گفت: این جشنواره در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در موضوع خطیر جمعیت و فرزندآوری جامه عمل بپوشانیم، برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه از آثار انبوه رسیده ،۸۶۲ اثر مورد ارزیابی دقیق اساتید و داوران قرار گرفت و نامزدهای بخش‌های مختلف مشخص شدند، اضافه کرد: اصول اصلی افزایش و رشد جمعیتی در هر کشور مبنی بر فرهنگ آن جامعه است و از این رو تمامی مباحث این جشنواره بر دایره فرهنگ سازی افزایش جمعیت در کشورمان است.