خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 29 شهریور 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

2500 برنامه هفته دفاع مقدس در سمنان اجرایی می‌شود - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 27 شهریور 1403 - 00:35
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از اجرای دو هزار و 500 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.
مقدس،دفاع،سمنان،استان،هفته،عنوان،سامانه،مطهري،نشر،حفظ

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار عباس مطهری بعد از ظهر در نسشت خبری هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در مجموع دوهزار و 500 برنامه در قالب 50 عنوان شاخص برای اجرا در هفته دفاع مقدس امسال در استان سمنان تدارک دیده شده است.
وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های محوری هفته دفاع مقدس امسال در استان سمنان عنوان کرد: پنجمین مراسم سراسری تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت با سخنرانی رهبر معظم انقلاب در چهارم مهر 1403 از حسینیه امام خمینی(ره) به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان عنوان کرد: این سخنرانی به صورت زنده در هشت شهرستان سمنان و شهرستان‌های تابعه، روستاهای پر جمعیت، ادارات و سازمان‌های استان سمنان پخش خواهد شد.
مطهری از برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های متنوع برای اقشار مختلف جامعه در هفته آتی خبر داد و گفت: نمایشگاه و نمایش میدانی با روایت نقش زنان در پشتیبانی دفاع مقدس یکی از محورهای اصلی این برنامه هاست.
وی اضافه کرد: در سامانه سادم defa.dot.ir (سامانه دفاع مقدس) تمامی برنامه‌های مربوط به دفاع مقدس قرار دارد که امسال بسیار جدی گرفته شده است و همه دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌های خود را در آن به ثبت برسانند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: تاکنون 70 دستگاه اجرایی استان سمنان رابطان استانی خود را برای هفته دفاع مقدس امسال در سامانه سادم ثبت کرده‌اند.
مطهری با اشاره به اینکه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس میزبان مردم در هفته دفاع مقدس است، افزود: برنامه‌های پارک موزه دفاع مقدس از یکم تا هفتم مهر ماه 1403 از ساعت 19 تا 22 میزبان جامعه مخاطب خواهد بود.
وی در خصوص مکتوبات چاپ شده در حوزه دفاع مقدس گفت: در 6 ماه گذشته 36 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در استان سمنان به چاپ رسیده و این در حالی است که بر اساس مطالعات و بررسی‌های صورت گرفته نیاز استان سمنان بیش از 600 عنوان کتاب در حوزه تاریخ دفاع مقدس است.
انتهای پیام/363/