سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رئیس دستگاه قضا وارد سمنان شد

مهر | اجتماعی و حوادث، استان‌ها | پنجشنبه، 05 مهر 1403 - 07:06
سمنان- رئیس قوه قضائیه در راس هیاتی وارد فرودگاه سمنان شد و مورد استقبال مسئولان ارشد استانی قرار گرفت.
سمنان،استان،قضايي،دستگاه،اژه،سفر،مسئولان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای رئیس دستگاه قضای ایران اسلامی صبح پنجشنبه در راس هیاتی وارد فرودگاه سمنان شد و مورد استقبال رسمی نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان و جمعی از مسئولان ارشد استانی قرار گرفت.
معاونان قوه قضائیه در این سفر محسنی اژه ای را همراهی کرده و بعد از مراسم استقبال راهی شهرستان های هشت گانه استان سمنان خواهند شد.
اژه ای قرار است در شورای قضایی استان سمنان و نشست با مسئولان ارشد استانی و همچنین مسئولان دستگاه قضایی استان سمنان شرکت کند.
گفته می شود مقوله مهم آب و همچنین حمایت های قضایی از واحد های تولیدی و مسائل مرتبط با دستگاه قضایی استان سمنان از جمله مسائل مطروحه در نشست های اژه ای خواهد بود.
روابط عمومی قوه قضائیه همچنین اعلام کرده دیدار با اقشار مختلف مردمی و جوامع نخبگانی استان سمنان، از جمله برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به این استان است همچنین رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان سمنان، ترتیب خواهند داد.
گفتنی است سی و چهارمین سفر استانی حجت الاسلام اژه‌ای رییس قوه قضاییه استان سمنان خواهد بود.