سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مسلمانان باید با اتحاد برابر جنایات رژیم صهیونیستی مقابله کنند

مهر | استان‌ها | جمعه، 06 مهر 1403 - 00:41
قم- رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسلمانان باید بیش از پیش با توجه به جنایات خصمانه رژیم صهیونیستی و اقمار آنها همبستگی و اتحاد داشته باشند و با این جنایات و کودک کشی‌ها مقابله کنند.
شبهات،ديني،مجمع،پاسخ،نظام،جامعه،سوالات

به گزارش خبرنگار مهر،، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی عصر پنجشنبه در هفدهمین مجمع عمومی انجمن کلام حوزه علمیه قم، اظهار کرد: امروز تعدد شبهات در سطح جامعه گسترده شده و این امر می‌طلبد تا مباحث کلامی در پاسخ به سوالات و شبهات مطرح صورت گیرد.
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: مباحث کلامی فلسفی باید در جامعه جاری و ساری شود و همه باید به این امر اهتمام داشته باشند تا مسائل روز بدون پاسخ و تحلیل نماند.
وی ابراز کرد: پاسخ به شبهات و سوالات پیرامون مسائل دینی نیازمند پژوهش و تحقق است و برخی نظام‌های آموزشی و اقتصادی بایستی با آموزه‌های دینی پیوست داشته باشد.
آیت‌الله لاریجانی عنوان کرد: نظام باید برای اتخاد تصمیمات راهبردی در مدیریت جامعه به دنبال سنجش پیوست‌های آموزه‌های دینی باشد و تحقق و پژوهش نیز بایستی صورت بگیرد.
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام اذعان کرد: مسلمانان باید بیش از پیش با توجه به جنایات خصمانه رژیم صهیونیستی و اقمار آنها همبستگی و اتحاد داشته باشند و با این جنایات و کودک کشی‌ها مقابله کنند.
وی خاطرنشان کرد: اگر مسلمانان با یکدیگر متحد شوند شاهد جاری شدن وحدت و نابودی جانیان عالم همچون اسراییل، آمریکا و هم پیمانان آنها خواهیم بود.