سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مدیر فنی تیم‌های ملی شنا: به دنبال مدال بازی های آسیایی هستیم

مهر | ورزشی | جمعه، 06 مهر 1403 - 11:00
مدیرفنی تیم‌های ملی شنا یکی از اهداف مهم سازمان تیم‌های ملی را کسب مدال شناگران ایرانی در بازی‌های آسیایی ‌وکسب ورودی‌ها و همچنین درخشش و تاریخ سازی در بازیهای المپیک دانست.
شنا،شناي،ملي،ايران،شناگران،فدراسيون،جان،توجه،بزنيم

به گزارش خبرگزاری مهر، جان اونسوی مدیر تیم‌های ملی شنا پس از برگزاری اولین نشست سازمان تیم‌های ملی شنا گفت: حضورم در چهارمین دوره مسابقات شنا جام آزادی و سپس اردوی تیم ملی بزرگسالان در مشهد فرصت بیشتری را برای من مهیا ساخت تا شناخت دقیق‌تری نسبت به شناگران و مربیان داشته باشم.
او افزود : با توجه به ارزیابی‌های موجود، برنامه‌ای را آماده می‌کنیم که در طولانی مدت منجر به توسعه‌ی شنای ایران و سریعتر شدن شناگران و کاهش زمان شنای آنها شود و در این مدت از مسئولین فدراسیون تا دیگر عوامل مرتبط با شنا همراهی خوبی داشتند و احساس بسیار خوبی منتقل کردند تا به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کنیم.
جان اونسوی گفت: باور دارم که با توجه به وضعیت موجود و پتانسیلی که در شنای ایران وجود دارد، بتوانیم شرایطی را رقم بزنیم تا ایران دارای فرهنگ شنای خودش باشد و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.
مدیر فنی تیم های ملی شنا، اولین جلسه سازمان تیم‌های ملی شنا را مثبت ارزیابی و نقش‌آفرینی فدراسیون برای ساختار منسجم در راستای تحقق اهداف بزرگ را مهم تلقی کرد و اظهار داشت: در این جلسه هدفمان این است که با توجه به ظرفیتها و وضعیت کنونی، شرایط شنای ایران را در قالب یک برنامه منطقی به سمتی سوق دهیم تا شناگران بهترین عملکرد خودشان را در رویدادهای رقابتی ارائه دهند و در نهایت برای بازیهای آسیایی وکشورهای اسلامی به مدال دست یابیم و همچنین درخشش و تاریخ سازی در بازی های المپیک را رقم بزنیم .
جان اونسوی گفت: نکته‌ی مهم عزم جدی فدراسیون برای تحقق اهداف بزرگ است و قطعا برنامه‌ی توسعه‌ای شنا زمان بر است اما با قاطعیت می گویم که با کار زیاد ‌شناگران ایرانی به استانداردهای بین‌المللی می‌رسند و این برنامه‌ریزی جواب خواهد داد.