سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آزمون جامع مهارت‌آموزان آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

مهر | استان‌ها | جمعه، 06 مهر 1403 - 12:53
بوشهر- همزمان با سراسر کشور آزمون جامع مهارت آموزان استخدامی پیمانی آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برگزار شد.
آزمون،بوشهر،دانشگاه،استان،رئيس،درويشي،فرهنگيان،مجاز،پرورش،نفر

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر صبح جمعه در حاسیه این آزمون در پردیس علامه طباطبایی بوشهر اظهار کرد: برای برگزاری شایسته این آزمون در این دانشگاه تیمی متشکل از همکاران واحدهای مختلف با محوریت واحد نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت مدیریت استانی بوشهر تشکیل شد.
رضا درویشی گفت: اطلاع رسانی خوبی در زمینه این آزمون انجام شد و از آغاز اعلام جزییات این آزمون واحد روابط عمومی دانشگاه تمامی اطلاعیه های صادره از سوی سازمان مرکزی را در سایت و کانال های خبری دانشگاه در فضای مجازی انتشار داده شد.
درویشی در ادامه خاطرنشان ساخت: داوطلبین مجاز در این آزمون شامل مهارت آموزان ماده ۲۸، سری هشتم، نهم، دهم و جاماندگان سنوات قبل هستند.
وی بیان داشت: داوطلبانی مجاز به شرکت در این آزمون خواهند بود که پودمان‌های یک، دو را با موفقیت گذرانده و نمره حد نصاب را در تمامی دروس آموزشی، کارورزی و فرهنگی کسب کرده باشند.
درویشی تصریح کرد: این آزمون به صورت کتبی چندگزینه ای بوده و نمره منفی ندارد و مدت پاسخ دهی به سؤالات ۱۱۰ دقیقه است.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: ۳۴۶ نفر از داوطلبین مجاز در این آزمون جامع (اصلح) حضور دارند که از این تعداد ۲۰۴ نفر خانم و ۱۴۲ نفر آقا هستند که در صورت قبولی رسماً به عنوان معلم پیمانی جذب آموزش و پرورش استان خواهند شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر با همراهی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از این آزمون بازدید داشتند.