سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پایگاه‌های بسیح وظیفه سنگینی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان دارند

مهر | استان‌ها | جمعه، 06 مهر 1403 - 12:59
بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: پایگاه‌های بسیح وظیفه سنگینی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان به عهده دارند و بازوی توانمند مساجد هستند.
بسيج،پايگاه،مقاومت،مساجد،امام،جمعه،نقش،جامعه،اهرم،ارتقا،گنجينه

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده صبح جمعه در افتتاح پایگاه مقاومت امام جعفر صادق (ع) روستای اشکالی اظهار کرد: خدمات بسیج باید برای افکار عمومی رسانه ای شود چرا که بسیج در همه عرصه ها و خدمات رسانی ها به عامه جامعه نقش آفرین و به فرموده امام راحل شجره طیبه انقلاب است و سپاه به عنوان متولی بسیج باید خدمات رسانی ها را از طریق رسانه ها برای مردم بازگو کند.
امام جمعه اهرم تصریح کرد: باید از ظرفیت گردان ها و پایگاه های مقاومت محلات برای مدیریت منسجم و برنامه ریزی شده اعضای بسیج و استفاده از توان آنها در فعالیت های پایگاه های مقاومت بهره گیری شود.
وی افزود: بسیج نقش موثری در دفاع از کیان اسلام دارد و تا زمانی که مردم ما تفکر بسیجی داشته باشند دشمن هیچگاه به اهداف شوم خود نمی رسد.
پهلوزاده بسیج را یکی از یادگارهای ارزشمند نظام و انقلاب دانست و افزود: بسیج یکی از نیروهای مخلص و مطیع ولایت است که بسیار موثر بوده و مطمئن ترین حلقه میان نسل جوان است.
بسیج گنجینه ای بی پایان است
امام جمعه اهرم با بیان اینکه بسیج گنجینه ای بی پایان است گفت: این نهاد برخاسته از بطن و متن مردم و در ارتقا سطح معنوی جامعه نقش بسزایی دارد.
وی ادامه داد: دشمن از پایگاه های مقاومت بسیج در مناطق مختلف کشور هراس و بیم دارد و این پایگاه ها موجب بصیرت افزایی، روشنگری و ارتقا رشد و تعالی جوانان هستند.
پهلوزاده بر لزوم ساخت و تقویت هر چه بیشتر پایگاه های مقاومت در کنار مساجد تاکید کرد: مساجد همواره پایگاه ترویج ارزش های دینی و اسلامی و حفاظت و حراست از آن در جامعه بوده اند که وجود پایگاه های مقاومت در کنار مساجد در جهت تقویت ارزش های دینی به طور قطع موثرتر خواهد بود.
وی یاد آورشد: امروز این پایگاه ها وظیفه سنگین تری در ارتباط با مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان به عهده دارند و بازوی توانمند مساجد هستند.