سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انتقاد امام‌جمعه خرم‌آباد از دادوستد برخی‌‌ها برای مدیریت - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 06 مهر 1403 - 14:52
نماینده ولی فقیه در لرستان برپایی محفل ها، رایزنی ها و دادوستد با افراد خاص و ذی نفوذ برای تصاحب کرسی های مدیریت را تحقیرآمیز معرفی کرد.
لرستان،شاهرخي،فقيه،نماينده،اعلام،جنايات،دشمن،وظايف،تأكيد،دخا ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه در مصلای نمازجمعه گفت: برپایی محفل‌ها، رایزنی‌ها و دادوستد با افراد خاص و ذی‌نفوذ برای تصاحب کرسی‌های مدیریت در لرستان تحقیرآمیز است.
او با اعلام اینکه مسئولانِ به‌دنبال مدیریت توانایی خدمتگزاری به مردم را ندارند، اضافه کرد: رسیدن به یک جایگاه خاص هدف این مسئولان است و به‌طور قطع عملشان با یاد خدا آمیخته نیست.
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان ایراد سخنرانی‌های گران‌بهای رهبر انقلاب در هفتۀ دفاع مقدس بیان کرد: این بیانات را بار دیگر باید با گوش جان شنید.
شاهرخی با تأکید به اینکه دفاع مقدس تضمین‌کنندۀ ادامۀ مسیر انقلاب است، یادآور شد: تداوم این مسیر فقط با گرامیداشت یاد شهدا امکان‌پذیر است.
او با اعلام اینکه ایران اسلامی نفوذ فرهنگی غرب، سبک زندگی دشمن و وسوسه‌های خصمانۀ آنان را به‌وسیلۀ افراد نفوذی نمی‌پذیرد، تأکید کرد: مردم نمی‌گذارند که نفوذی‌ها پرچم دشمن را در داخل کشور برافراشته کنند.
نماینده ولی فقیه در لرستان با شرح این نکته ما اجازه نمی‌دهیم که دشمن شکست‌خورده در مرزهای ما با حیله و توطئه جولان بدهد، متذّکر شد: ما باید مراقب نفوذ دشمن باشیم.
شاهرخی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه توضیح داد: این جنایات در تاریخ بشر بی‌نظیر و یا کم‌نظیر است و ما شاهد گسترش این جنایات در لبنان هم هستیم.
او با اعلام شدت خباثت اسرائیل در حق مردم مظلوم و مقتدر فلسطین و لبنان اذعان کرد: کشورهای غربی برای مفسدان و جاسوسان یقه می‌درانند، اما در مقابل جنایات اسرائیل سکوت کرده‌اند.
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان تحویل سلاح‌های کشتارجمعی از سوی آمریکا به اسرائیل ادامه داد: دولت‌های حامی آمریکا در بمباران مدارس، بیمارستان‌ها و کودک‌کشی‌ها در غزه شریک هستند.
شاهرخی با تأکید به اینکه آمریکا و حامیانش منفورترین دولت‌ها در نزد ملت مسلمان و آزادگان جهان هستند، گفت: خداوند یاور مجاهدان است و لبنان را در جنگ 33 روزه و ایران را در طبس و دوران دفاع مقدس پیروز کرد.
او با اعلام ضرورت استقلال وظایف و عملکرد سه قوه از هم، عنوان کرد: وظایف این سه قوه از هم منفک است و هر کدام فقط باید وظایف خود را انجام بدهند.
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان ضرورت عدم دخالت سه قوه در وظایف یکدیگر، یادآور شد: گاهی افرادی در عزل و نصب‌ها دخالت می‌کنند و پیشنهاد می‌کنم که طرحی برای این موضوع اجرا شود.
شاهرخی بیان کرد: دخالت در عزل و نصب‌ها روند توسعۀ لرستان را آسیب‌زا و مختل کرده‌است و مرجعی برای رسیدگی به این امر باید تعیین شود.
او ایراد کرد: نگهداری حیوان حلال‌گوشت در داخل شهر مجاز نیست، اما حیوان نجس و حرام‌گوشت در خانه‌های نگهداری می‌شود و این از برنامه‌های وهابیت است.
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان ترویج بی‌حجابی از سوی دشمنان و شبکه‌های گروهی و ترویج برخی آیین‌ها برای دوری مردم از مساجد، اعلام کرد: وزارت اطلاعات با این افراد برخورد می‌کند.
شاهرخی با تأکید به همفکری روحانیون، فرهیختگان، اساتید و معلمان بیان کرد: ما همگی باید نسبت به نقشه‌های دشمنان برای دوری مردم از آیین‌های دینی آگاه باشیم.
او با اعلام اینکه مسئولان نباید از امور کشور غفلت کنند که گناهی نابخشودنی است، ادامه داد: استعلام مدیران و مسئولان در ادارات باید طبق پایبندی به انقلاب و سوابق روشن و نه فقط اخذ گواهی سوءپیشنیه باشد.
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان ضرورت لحاظ قانونی روشن برای فعالیت شبکه‌های اجتماعی شرح داد: فضای مجازی باید قانونمند شود.
انتهای پیام/ 64/.