سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حلقه نابودی رژیم صهیونیستی روز به روز تنگ‌تر می شود

مهر | استان‌ها | جمعه، 06 مهر 1403 - 15:41
کازرون- امام جمعه کازرون با بیان اینکه حلقه نابودی رژیم صهیونیستی روز به روز تنگ‌ تر می شود، گفت:دنیا یکپارچه شعار مرگ بر اسرائیل شده و جهان حقانیت مردم فلسطین را خوب فهمیده است.
جهاد،كازرون،مقدس،دفاع،صباحي،خطبه،الاسلام،حجت،اهل

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی در خطبه های نماز جمعه کازرون گفت: باید مراقبت و مواظبت داشته باشیم تا دچار دام های شیطان نشویم.
وی با گرامی داشت هفته دفاع مقدس از فرهنگ دفاع مقدس را یک فرهنگ والا دانست و ادامه داد: زندگی انسان ها در کل یک دفاع مقدس است و دفاع مقدس یک عملکرد و وظیفه ذاتی و عقیدتی است.
حجت الاسلام صباحی افزود: دفاع مقدس با تلاش، با هدف، با ایمان، با حضور در میدان جهاد در راه خدا شکل می گیرد و حیات مسلمانان با جهاد شکل می گیرد.
وی گفت: اگر جنگ هم نباشد جهاد باقی است و دستور جهاد در زندگی ما جاری است و این دستور در میدان های مختلف جهاد در پیش ما است.
وی تصریح کرد: محشور شدن با شهدا، امام و اهل بیت(ع) اهل جهاد بودن می خواهد و اهل جهاد دارای تلاش و منشا تحول هستند.
امام جمعه کازرون با بیان اینکه حلقه نابودی رژیم صهیونیستی روز به روز تنگ‌ تر می شود، گفت:دنیا یکپارچه شعار مرگ بر اسرائیل شده و جهان حقانیت مردم فلسطین را خوب فهمیده است و افق روشن این را نشان می دهد که اسرائیل در حال غرق شدن هست.
حجت الاسلام صباحی در ادامه خطبه ها به هفته گردشگری اشاره کرد و افزود: شهر کازرون بیش از ۳۰۰ اثر ثبت شده تاریخی دارد و از مسئولین این تقاضا را داریم که برای برطرف شدن مشکلات‌ در حوزه گردشگری شهرستان و بخش ها اقدام جدی به عمل آورد.
امام جمعه کازرون در پایان خطبه ها به مسائله انتقال آب کازرون به بوشهر اشاره کرد و گفت: مشکلات آبی در برخی نقاط شهرستان وجود دارد و نیاز جدی به استفاده از تصفیه خانه به منظور استفاده آب دریا برای مردم بوشهر و کمک به مردم شهرستان کازرون است که می بایست در این موضوع تعیین تکلیف انجام شود.